10 مساله اساسي در يک رابطه زناشويي!




براي يك رابطه جنسي موفق بايد اضطرابها و ترسها كنار گذاشتهشوند: مهمترين آنها ترس از بچه دار شدن در طي رابطه جنسياست...
1-رابطه جنسي يكي از ابعاد ارتباطي بين زن و مرد مي باشد( بعداقتصادي،بعد عاطفي ، بعد فكري، بعدجنسي) و رابطه جنسي مساله عجيب وغريب و چندش آوري نيست كه خانواده ها نسبت به آن بي توجه باشند.متاسفانه بسياري از خانواده ها در آموزش مسئله رابطه جنسي به فرزندانخود كوتاهي مي كنند.
2- خانمها توجه كنند رابطه جنسي يك قسمت از رابطه زن و مرد هستو قسمت شروع هم مي باشد پس راجع به آن واقع بين باشيم.آقايان همتوجه كنند كه رابطه جنسي تنها رابطه بين زن و مرد نيست.
3- رابطه جنسي يك رفتار است ولي پانتوميم نيست و ما بايددر رابطه جنسي هم، از كلام و بيان استفاده كنيم و بهطرف مقابلمان بگوييم و از او بشنويم كه ما براي يك رابطه جنسيلذت بخش به چه چيزي نياز داريم.
4- باورهاي غلط را در مورد رابطه جنسي كه از بچگي درذهن ما نقش بسته با مطالب جديد علمي عوض كرده و رابطه جنسي لذت بخش رابه رابطه جنسي خرافاتي تبديل نكنيم.
5- هيچوقت از رابطه جنسي به عنوان سلاح استفاده نكنيم(گاهي مردها رفتاري از خود بروز مي دهند كه بعضي از زنها فكر ميكنند كه رابطه جنسي يك اسلحه در دست آنهاست.و از رابطهجنسي براي رسيدن به بعضي از خواسته هاي خود استفاده مي كنند)البته شايد اين كار در ابتدا مفيد به نظر برسد ولي اثرات تخريبي آن درآينده نزديك تمام ابعاد زندگي را در بر خواهد گرفت.
6- براي يك رابطه جنسي موفق بايد اضطرابها و ترسها كنار گذاشتهشوند: مهمترين آنها ترس از بچه دار شدن در طي رابطه جنسي است اينترس مي تواند به صورت كاهش لذت جنسي، عدم لذت جنسي در زن، انزال زودرسو بسياري مشكلات ديگر بروز نمايد .
توجه شود كه بر خلاف عقيده عوامانه با بچه، هيچ مردي را نميشود به زندگي پايبند كرد اينكه مي گويند تا ازدواجكردي بچه دار شو كاملاً تحريف شده است . بايد اجازه داد وجوهمختلف ارتباطي بين زن و مرد (با چاشني رابطه جنسي لذت بخش) آرامآرام مستحكم شود .
7- خانمها معمولاً نگران رابطه جنسي در شبزفاف هستند. مسائلي از قبيل : آيا درد دارد؟ آيا خون دارد؟ وغيره.پس آقايان بدون توجه به خرافات شب زفاف و شب اول زندگيمشترك را به رضايت همسر خود اختصاص دهند و سعي نكنند با زور و فشار واذيت اهداف از پيش تعيين شده خود را دنبال كنند چه بسا همينمسئله عواقب وخيمي را در زندگي آينده آنها پيش ميآورد(پس لذت براي شبهاي ديگر و رضايت براي شب زفاف )
9- كانال واژن،حفره اي روي هم خوابيده مي باشد كه بعد از ازدواجطول و قطر آن با آلت تناسلي همسر تطابق پيدا ميكند پسآقايان وخانمها استرس كوچكي و بزرگي آلت را از خود دور كنندو به نكات ديگر و مهمتر ارتباط جنسي توجه كنند.
10- برعكس آقايان كه معمولاً فقط از طريق نزديكي به اوج لذتجنسي مي رسند خانمها از طرق ديگر مثل لمس و غيره هم ميتوانند به اين امر برسند اين را از بابت اين گفتم كه آقايانهميشه در استرس اين نباشند كه آيا خانم هم مثل من لذت مي برد وچكار كنيم كه با هم به اوج برسيم (خصوصاً در اول ازدواج معمولاًاين امر شدني نيست) و به تدريج شايد عملي شود.
ولي آقايان مي توانند حتي بعد از اينكه خود به اوج لذت رسيدندبا ادامه دادن مطالب پيش گفته راه رسيدن خانم به نقطه اوجرا فراهم نمايند.و دست آخر اينكه رابطه جنسي زياد و مكرر با همسرهيچ عارضه اي ندارد و روي قواي جسماني و سلامتي فرد نه تنها مضرنيست بلكه بسيار هم مفيد مي باشد به شرط اينكه به رابطه جنسي به عنوانيكي از ابعاد بسيار مهم زندگي نگاه شود.
استفاده از ترياك، مواد نيروزا و غيره هيچ اثر مثبتي برروي رابطه جنسي ندارد و در آينده صدمات برگشتناپذيري را سبب خواهد شد ، پس بهتر است هر مشكلي در معاشقهپيدا كرديد سريعاً به پزشك خود اطلاع داده و درمان متناسبرا بگيريد. و هيچوقترابطه جنسي را مسئله بي اهميت تلقينكنيد.
تبيان

0

رحم اجاره ای و مزایا و معایب آن