يافتن عشق ساده نيست. در دوران بزرگسالي قرار ميگذاري،افراد مختلف را دسته بندي ميکني و کساني که خوشايندت نيستند را حذف ميکني. اما بعد ناگهان مي بيني که عاشق شده اي. حس شادي و خوشبينيبه تو دست مي دهد و هيچ چيز نمي تواند شور و هيجان تو را کمکند. اما آيا از خودت پرسيده اي که "او نيز عاشق تو هست يا نه؟"به هر حال نمي خواهي که احساسات و انرژي خود را براي کسي هدر دهي کهممکنست قلبت را بشکند.

مسلما"، افراد متفاوت هستند. برخي مردها نسبت به ديگران در مورداحساسات خود روراست تر هستند. شايد در نظر گرفتن رفتار او برايشما خوب باشد، به زبان و حرکات بدني او توجه کنيد و به چيزهاييکه مي گويد، گوش دهيد. اين طور وانمود کنيد که گوييقطعه هاي پازل را کنار هم مي چينيد تا تصوير کامل آن راببينيد.

وقتي مردي عاشق شما شود، نمي تواند دست از شما بردارد. او هميشه مشتاقتماس گرفتن، ديدن و گذراندن وقت با شماست. مرد عاشق واقعامي خواهد افکار شما را بداند. او در حضور شما فعال تر و پرتحرکتر مي شود. گهگاه در مورد خاطرات خوب و بد خود با شما صحبتمي کند. وقتي با شما حرف مي زند، بخشي از زندگيش را با شما بهاشتراک مي گذارد چرا که مي خواهد شما نيز در آن سهيم باشيد.اگر مردي با اين عبارت جمله خود را آغاز کند که "تا به حالهرگز اين موضوع را به کسي نگفته بودم، اما...."، اين نشانهارزشمندي است.

به سخنان افرادي گوش دهيد که او را براي مدت طولاني تري ميشناسند. اگر دوستان و خانواده اش به شما گفتند که اوپس از قرار گذاشتن با شما، تغييرات قابل توجهي کرده است يااز وقتي شما را مي بيند، شادتر و بشاش تر است، اميدوارکننده است.ممکنست به اين نتيجه برسيد که موضوع اصلي صحبت هاي او، شما هستيد. بهاين ترتيب مشخص است که نه تنها شما اغلب در ذهن او هستيد، بلکه تاثيرعميق و قدرتمندي روي او گذاشته ايد.

آيا او به خاطر شما ريسک مي کند؟
براي مثال، او از رقصيدن نفرت دارد اما شما عاشق رقص هستيد. آيا او کههرگز براي شخص ديگري اين کار را نمي کرد، از جاي خود بلندشده و سعي مي کند با شما برقصد؟ کسي که عاشق است، با گفتنچيزهاي احمقانه براي شما، ريسک طرد شدن را نيز مي پذيرد، اوممکنست چيزهايي بگويد که به نظر منطقي نمي آيند. مردمحاضرند از راحتي و آسايش خود براي کسي که ارزشش را دارد،بگذرند.

آدم عاشق نمي تواند براي هميشه احساسات خود را مخفي کند، پساگر در اوايل، احساساتش را نشان نمي دهد، ناراحت نشويد. مردي کهعاشق است، با شما بازي نمي کند و منتظر نمي ماند که شما به اوزنگ بزنيد. او فقط شما را مي خواهد و اين به سرعت بر همه آشکارخواهد شد.

0

آیا میتوانیم هم زمان عاشق دو نفر باشیم؟