بحث و جدل بين زوج ها مخصوصاً بعد از چند سال اول ازدواج که دوطرف تازگي خود را براي هم از دست ميدهند
مسئله اي عادي است اما اين بحث ها و مشاجرات قبل از رابطه جنسي همهچيز را بدتر خواهد کرد
رابطه جنسي يکي از لذت بخش ترين تجربياتي است که ميتوانيد با همسرتانداشته باشيد. هيچ چيز زيباتر از اين نيست که يک زوجشبي عاشقانه را کنار هم به صبح برسانند. اما چيزهايي هست که ممکناست ميل جنسي شما را نابود کرده و لذتي که ميتوانيد کنار هم داشتهباشيد را از بين ببرد.
به شما ميگوييم چرا بايد براي اينکه بتوانيد از يک رابطهسالم و زيبا لذت ببريد از اين کارها دوري کنيد.

?. زياد غذا نخوريد.
زياد غذا خوردن باعث ميشود احساس سنگيني و خوابآلودگي کنيد مخصوصاً اگر غذايتان حاوي مقدار زياديکربوهيدرات مثل برنج باشد. به جاي غذاهاي سنگين بهتر است کميميوه يا آجيل و مقدار زيادي آب بخوريد که سطح انرژي تان را هم به خوبيبالا خواهد برد.

?. از مصرف نوشيدني هاي انرژي زا خودداري کنيد.
بااينکه ممکن است تصور کنيد که نوشيدن يک نوشابه انرژي زا قبل ازرابطه جنسي فکر خيلي خوبي است زيرا ميتواند سطح انرژي تان را بالاببرد اما اين نوشابه ها سرشار از قند هستند که فقط براي مدتي کوتاهسطح انرژي تان را بالا برده و بعد بسيار خسته تر از قبلتان خواهدکرد.

?. با همسرتان بحث و جدل نکنيد.
بحث و جدل بين زوج ها مخصوصاً بعد از چند سال اول ازدواج که دوطرف تازگي خود را براي هم از دست ميدهند مسئله اي عادي است امااين بحث ها و مشاجرات قبل از رابطه جنسي همه چيز را بدتر خواهدکرد. بااينکه وقتي به تختخواب ميرسيد هر دو شما آن مشاجرات را فراموشخواهيد کرد اما باز هم ممکن است جايي در مغزتان باقي مانده باشد و ميلو انگيزه شاد کردن همسرتان را از دست بدهيد.

?. قرص نعنا نخوريد.
بااينکه بوي بد دهان يکي از بدترين وضعيتهايي است که قبل از رابطهجنسي ميتوانيد داشته باشيد و خوردن قرص نعنا ميتواند به بهبود اينوضعيت کمک کند اما خوردن اين قرصها قبل از ارتباط جنسي چندان خوبنيست. چرا؟ منتول (menthol) موجود در قرص هاي نعنا سطح تستوسترونرا در بدنتان کاهش داده و درنتيجه ميل جنسي تان را کم ميکند. براي ازبين بردن بوي بد دهان، ميتوانيد مسواک زده يا از شوينده هاي دهاناستفاده کنيد.

?. قبل از رابطه جنسي استرس و اضطراب نداشته باشيد.
استرس زياد نابودکننده زندگي جنسي شماست. استرس و اضطراب ميتواندموجب اختلالات جنسي مختلفي مثل اضطراب عملکرد و يا در بعضيموارد اختلال نعوظ شود. اگر خيلي استرس داريد، سعي کنيد چنددقيقه اي قبل از رابطه جنسي مديتيشن کنيد و يا از همسرتان بخواهيد کميماساژتان بدهد. مصرف بيشتر ميوه ها و سبزيجات هم ميتواند در بهبود اينوضعيت کمکتان کند.

?. زياد به بدنتان توجه نداشته باشيد.
ديدن عکسها و فيلم هاي مربوط به سوپراستارها و سوپرمدل ها،فشار بسيار زيادي به افراد وارد ميکند تا سعي کنند آنها هم از نظرظاهري ايدآل به نظر برسند و وقتي نتوانند اين استانداردها را داشتهباشند دچاد ياس و اضطراب خواهند شد. اما نکته اي که بايد به آنتوجه داشته باشيد اين است که قبل از انجام رابطه جنسي فکرهايي مثل"چرا هيکلم بهتر از اين نيست؟" يا "چرا شکمم اينقدرچربي دارد" را کنار گذاشته و فقط از آن لحظه لذت ببريد. سعيکنيد روي قسمت هايي از بدنتان که دوستشان داريد تمرکز کنيد و اجازهندهيد فکرهاي منفي ميل جنسي تان را از بين ببرد.

?. خيلي توقعاتتان را بالا نبريد.
اگر دفعه اولي است که ميخواهيد با همسرتان ارتباط جنسي داشتهباشيد، بايد همه اختيار را به زمان بدهيد. بدن آدم هاي مختلف متفاوتاست و بايد بگذاريد که شناخت شما از بدن همديگر به تدريجصورت گيرد. اگر توقعاتتان خيلي بالا باشد و در ارتباط جنسيبرآورده نشود، فقط موجب پايين آمدن اعتماد به نفس خواهد شد که نهتنها براي زندگي جنسي تان بلکه براي زندگي تان به طور کل بههيچ عنوان خوب نيست.

?. خودارضايي نکنيد.
خيلي افراد براي طولاني تر کردن زمان ارتباط جنسي شان و به تاخيرانداختن انزال، يک ساعت قبل از آن خودارضايي ميکنند.بااينکه چنينحقه اي ممکن است عمل کند اما زيادهروي در آن ممکن است نتيجه عکس بدهدزيرا خودارضايي زياد موجب خواهد شد که آلت تناسلي تان دچار نعوظنشده يا رسيدن به اين حالت براي آن خيلي طول بکشد.

?. از الگوي هميشگي تان پيروي نکنيد.
نداشتن خلاقيت و نوآوري در رابطه جنسي شور و اشتياق و عشقي که بينتانوجود دارد را روز به روز کمتر ميکند. وقتي رابطه جنسي برايتان به شکليک عادت يا عمل ماشيني درآيد، ميل جنسي در هر دو شما به تدريج کمترخواهد شد. سعي کنيد از حالتها و مکانهاي جديد براي انجام عمل جنسياستفاده کنيد، خيالپردازي هاي همديگر را برآورده کنيد وبراي حفظ شور و عشق بين خودتان براي هم يادداشتهاي شهوت آميزبنويسيد.

??. نوشيدني الکلي نخوريد و سيگار نکشيد.
هم الکل و هم سيگار قبلاً نماد مردانگي و ميل جنسي بودهاست. اما خيلي وقت است که اين فکر کنار گذاشته شده است و ثابتشده است که هم سيگار و هم نوشيدني هاي الکلي موجب کاهش ميل جنسيميشوند. کشيدن سيگار جريان خون در بدن را تنگ کرده واز آنجا که تحريک جنسي به آن وابسته است، براي بهتر کردن زندگيجنسي تان بايد از آن دوري کنيد. و بااينکه گفته ميشود مشروباتالکلي تحريک کننده بسيار خوبي هستند، اما از نوشيدن آن نيز بايدپرهيز کنيد. اين نوشيدني ها شايد حس جنسيتان را بيدار کنند اماوقتي زمان عمل ميرسد، کارايي تان را پايين مي آورد.

بهتر است قبل از انجام رابطه جنسي هيچکدام از اين کارها را انجامندهيد و به جاي آنها ميوه و سبزيجات بخوريد که قدرت باروري شما رابالا ميبرند.


0

ویژگیها و خصوصیات شوهر و مرد ایده آل خانم ها