مرد واقعي داستان هاي زيادي براي تعريف کردن دارد. او زندگيبسيار متفاوت داشته است و دارد. اشتباهاتي مرتکب شده اما توانايي اينرا دارد که اشتباهاتش را به شوخي تعريف کند. ماجراجوييهايي داشته استکه هر کسي دوست دارد درمورد آن بشنود.



مرد واقعي همان مردي است که وقتي ديگران به او نگاه ميکنند،انگيزه ميگيرند و خيلي وقتها هم نگاهشان با کمي حسادتهمراه است. او همان مردي است که خانمها به دنبالش هستند. اين مرد بدوناينکه بخواهد، در هر جمعي مرکز توجه است.

در زير به ?? خصوصيتي که باعث ميشود بگوييم مردي يک مرد واقعياست اشاره ميکنيم. شما هم ميتوانيد خصوصياتي که در ذهنتان است را بهليست ما اضافه کنيد.

?. مرد واقعي پشتکار دارد. هيچوقت تا پيروزي دستاز کاري نميکشد. همان مردي است که تا نفس آخر ايستادگيميکند.

?. مرد واقعي ميتواند از خودش و خانوادهاش دفاع کند.

?. مرد واقعي در بهترين فرم و اندام است. قوي و ورزشکاري است وبراي جنس مخالف بسيار جذاب.

?. مرد واقعي شجاع است. نه اينکه ترسي ندارد، نه. ترس دارد وليآن را پذيرفته است و در هر موقعيتي با آن روبهرو ميشود.

?. مرد واقعي ميتواند سرگرمکننده باشد. شوخطبع است و هميشهآدمهاي زيادي را با بذلهگوييهايش دور خود جمع ميکند.

?. مرد واقعي داستان هاي زيادي براي تعريف کردن دارد. اوزندگي بسيار متفاوت داشته است و دارد. اشتباهاتي مرتکب شده اماتوانايي اين را دارد که اشتباهاتش را به شوخي تعريف کند.ماجراجوييهايي داشته است که هر کسي دوست دارد درمورد آن بشنود.
?. مرد واقعي ميتواند به خودش بخندد. اين يکي از لازمههاي مردواقعي است. شما هيچوقت نميتوانيد مرد واقعي را مسخره کنيد،چون خودش هم به ما ملحق خواهد شد. هيچکس نميتواند بهتر ازخودش، خودش را مسخره کند.

?. مرد واقعي متواضع است. بخشي از اين بخاطر توانايي او برايخنديدن به خودش ميآيد. به هر پيروزي که دست پيدا کند،هيچوقت از خودش درنميآيد و اگر هم اين اتفاق بيفتد ميتوانددوباره مثل قبل خاکي شود.

?. مرد واقعي تحصيلکرده است. پيش نياز آن مدرک تحصيلي نيست،بلکه عطش يادگيري است. او دوست دارد ياد بگيرد و اين کار راميکند. اين به او کمک ميکند بتواند با افراد از هر وضعيت و موقعيتاجتماعي و اقتصادي ارتباط برقرار کند. خيلي راحت و هوشمندانه ميتواندبا تاجران بزرگ و مبلغين مذهبي رابطه داشته باشد.

??. مرد واقعي، مرد مردهاست. مردي است که دوست نداشتن او بسيارسخت است. سرسخت و اکثر اوقات ساکت است اما ميتواند هر لحظه زير خندهزده و لطيفهاي تعريف کند.

??. مرد واقعي ارزش هر کلمه را ميشناسد، فقط به اين دليل حرفنميزند که صداي خود را بشنود. کلمات خود را به دقت انتخاب ميکند. بهقدرت آنها احترام ميگذارد. چه در نوشتن و چه حرف زدن،فقط وقتي حرف نميزند که ديگران حرفهايش را بشنوند، زماني حرفميزند که چيز باارزشي براي گفتن داشته باشد.

??. مرد واقعي هدف دارد. اين مشخصترين خصوصيت اوست. در عين اينکههمه آدمها در زندگي خود سرگرداناند تا خودشان را پيداکنند، مرد واقعي سرگرم ساختن خودش است. هر روز براي نزديکتر کردنخودش به هدفش، کاري انجام ميدهد.

??. مرد واقعي پرتلاش و سختکوش است. او مي داند که بدونتلاش و کار سخت هيچ کاري به انجام نميرسد.

??. مرد واقعي يک جنگنده است. ميداند که بعضي چيزهاتحت کنترل او نيستند اما براي کنترل چيزهايي که در اختيار اوستهر کاري ميکند. اما نگران بقيه چيزهايي که کنترلي روي آنهاندارد نيست. نگران فردا نيست، براي ساختن امروز خود سخت در تلاشاست.

??. مرد واقعي شروعکننده دعوا نيست اما اگر در دعواييگرفتار شود، به آن خاتمه ميدهد. قلدر نيست. از آندسته آدمهايينيست که دنبال دعوا ميگردند تا زورآزمايي کنند. امااگر منطقيترين کاري که بايد انجام دهد، دعوا کردنباشد، اين کار را خواهد کرد. او براي خراب کردن دعوا نميکند، بلکهبراي دفاع کردن از خود اين کار را ميکند.

??. مرد واقعي خوشاستيل و خوشتيپ است. به ظاهر خود ميبالد ومردم هم براي آن به او احترام ميگذارند. او ميداند چطوربايد مثل يک مرد لباس بپوشد.

??. مرد واقعي ميداند کيست، ارزشهايش بر زندگي او حکومتميکنند. هيچوقت از ارزشهاي خود سرپيچي نميکند و تالحظه آخر براي آنها ميايستد. حتي اگر در ايستادگي برايارزشهايش تنها باشد، تا آخرين توان خود ميجنگد.

??. مرد واقعي ميداند با خانمها چطور بايد رفتار کند. او بهزنها احترام ميگذارد و در هر موقعيتي به همسر خود کمک ميکند. بهاو کمک ميکند به آرزوهايش برسد.

??. مرد واقعي براي خوشنود کردن همه آدمها خود را به زحمتنمياندازد چون ميداند اين کار غيرممکن است. هيچوقتنميگذارد زني زندگي او را اداره کند. او مرد خودش است.بااينکه زميني که زنش روي آن راه رفته را ميبوسد اما ميداند چطورنبايد اجازه دهد او از حد خود تجاوز کند. هيجوقت نميتواند با يک زنحسود يا کنترلکننده در ارتباط باشد.

??. مرد واقعي مرد ارزشهاست. انيشتين ميگويد A«سعي نکنيدمرد موفقيتها باشيد، سعي کنيد مرد ارزشها باشيد.A» انيشتين ميدانست کهاگر براي ديگران ارزشمند باشيد، درواقع به موفقيت رسيدهايد.مرد واقعي مرد ارزش و ارزشهاست. او با بودن کنار ديگران به بهبودزندگي آنها کمک ميکند.

??. مرد واقعي به ديگران کمک ميکند، او بخشنده و سخاوتمنداست. او هدف خود را دارد اما ميداند که زندگي فقط موفقيت نيست،بلکه حک شدن در ذهن ديگران است. ميداند که اين کار فقط از طريقکمک به ديگران براي رسيدن به آرزوهايشان امکانپذير است.

??. مرد واقعي يک رهبر است، الگو است. او به مردمنميگويد چطور زندگي کنند، اما طوري زندگي ميکندکه ديگران از او درس بگيرند.

??. مردان واقعي در طول تاريخ موقعيتهايي که ديگران بهعنوان شکست به آن مينگريستند را فرصتي براي موفقيت ميديدند. مردواقعي ممکن است شکست بخورد اما شکست براي او آخر راه نيست. او شکست رابخشي ضروري از تجربه ميداند و ميداند که شکست باعث ميشود چيزهاييرا امتحان کند که ديگران از آن دوري ميکنند و باعث ميشود وقتيديگران از ادامه راه دست ميکشند، او تلاشش را بيشتر کند.

??. مرد واقعي لجوج و کلهشق است. وقتي کاري را شروع ميکند که بهآن عشق ميورزد، هيچکس نميتواند او را عقب بکشد و تا آخر در آنخواهد ماند. همچنين روشنفکر است و دوست دارد حرفها و نظراتديگران را بشنود. چون ميداند که کلهشق است و ممکن استاشتباه کند، هميشه از نظرات کساني که فکر ميکند از او بهتر هستند درسميگيرد.

??. مرد واقعي هيچ تلاشي نميکند که مرد واقعي باشد. اينهمان جايي است که خيليها شکست ميخورند. او به زندگي علاقهمنداست. مجذوب دنياي اطراف خودش است و دوست دارد بهترين مردي باشد کهميتواند. ذاتاً مراقب ديگران است. با عشق سخت تلاش ميکند.زندگي را دوست دارد و با فرصتهايي که هر روز ممکن است در اختيارشقرار دهد هيجانزده ميشود. همه اين خصوصيات به طور طبيعي در او وجوددارد. او که جنگندهاي کنجکاو، مهربان و شجاع است، همه را مثلرهبري پرقدرت دنبال خود ميکشاند.


0

مراحل فعالیت جنسی مردان