خانم تنبل

5 نکته در مورد خانم ها که آقايان دوست ندارندزن ها بدون اينکه متوجهباشند گاهي کارهايي را انجام مي دهند که باعث فراري دادن مرد هاميشوند. اين پنج مورد از موارد مهم براي اين امر به شمار ميرود..
? اعتماد به نفس پايين
زن هايي که اعتماد به نفس پايين دارند مرد ها را فراري مي دهند.مرد ها جذب زنهايي که مشکلات زيادي دارند نمي شوند. مرد ها علاقهدارند در اطراف زنهايي باشند که کمترين دردسر را درست مي کنند. مردهادوست ندارند در کنار کسي باشند که مدام در حال گريه کردن است.همچنين متنفرند در کنار زناني باشند که مدام ديگران را براياشتباهات سرزنش مي کنند به جاي آنکه در صدد رفع آن مشکل بر ميآيند.
? کنترل کردن
مردها زنهايي را که مي خواهند مرد را کنترل کنند دوست ندارند. زنهاييکه آنها را ياد غر غر کردن هاي مادرشان مي اندازد. زنهاي کنترل کنندهتاثيري بر روي مردان ندارند. مردهايي که کنترل مي شوند پشت سرزنانشان دروغ مي گويند و دزدکي همه کاري انجام مي دهند. اينامکان را به او مي دهيد تا زمان کمتري را با شما بگذراند. زن هايکنترل کننده مسئله عدم امنيت و اخبار هاي نا درستي را براي مردانايجاد مي کنند. مرد ها هرگز با زناني که آنها را کنترل مي کنندنمي مانند اهميتي ندارد که شما چقدر خوب و خوشگل هستيد.زنها نبايد مرد ها را به مانند بچه ها بزرگ کنند.
? آويزان بودن
هيچکس دوست ندارد در اطراف زني باشد که مثل چسب به اوچسبيده است، هيچکس دوست ندارد با کسي قرار بگذارد کهاو را ياد بچه ها مي اندازد. مردها دوست ندارند اطراف زني باشندکه نياز به توجه دارد. چسبيدن به مردها کاملا آنها را دفع ميکند. مردها دوست دارند که هر چند گاهي با دوستانشان بيرونبروند بدون اينکه زني مزاحم آنها باشد.
? بيکار
مرد ها دوست ندارند اطراف زنان بيکار بچرخند. مردها زناني کهپولشان را به باد مي دهند دوست ندارند. مردها زناني را مي خواهندکه بتوانند از پس خودشان بر بيايند. که پيشينه شغلي خوبيداشته باشند. زني که از اين شغل به آن شغل مي پرد جذابيتي برايهيچ مردي ندارد. زني که نمي تواند شغل خود را نگه داردچگونه مي تواند مرد خود را نگه دارد. از مرد هاهيچ وقت پول نخواهيد و راجع به مشکلات ماليتان با انها صحبتنکنيد چون اين مسئله او نيست پس به آن اهميتي نمي دهد.
? فرار کردن به خانه مادرتان
مردها از زنهايي که در شرايط سخت به مادرشان رجوع مي کنند تا مشکلشانرا برايشان حل کند، فرار مي کنند.

0

غلبه بر ترس زنانه از ازدواج