7 نقطه از بدن آقايان كه مورد توجه خانمهاست!




آرزوي خوبي است، اما بايد بدانيد زماني كه نوبت به موارد بهداشتي ونگهداري از بدن مي رسد، خانم ها متوجه همه چيز مي شوند.
از آنجايي كه بيشترين ميزان توجه آنها در انتخاب همسر مناسببه مواردي نظير بو، و بهداشت بر مي گردد، جوراب هاي كثيف و ياناخن هاي نا مرتب مي توانند به راحتي رابطه شما دو نفر را بر همزنند.
در اين قسمت ليستي از اعضايي كه آقايون معمولا به اين دليل كه تصور ميكنند خانم ها به آن قسمت ها اهميت نمي دهند، آنها را تميز نكرده ومراقبت هاي لازم را در موردشان انجام نمي دهند، را برايتان آورده ايم.اميدواريم پس از مطالعه ليست زير، جزء افرادي باشيد كه از ايننقاط مراقبت كافي مي كنند و اهميت آن را مي دانند.
1- ابرو
او انتظار ندارد كه ابروهاي شما همانند خودش كاملا داراي فرم باشد،اما ابروهاي پر و در هم و بر هم نيز، چيزي نيست كه اوانتظار ديدنش را داشته باشد.
در اين مورد چه كنيد: اگر شما جز آن دسته از مردهايي هستيدكه ابروهاي پري دارند، بايد درست كاري را انجام دهيد كه خانم هاانجام مي دهند: ابروهايتان را برداريد. فقط كافي است موهاي بين دوابرو را برداريد (فقط موهايي كه وسط دو ابرو قرار دارند)
2- ناخن
دستان شما نقطه اي هستند كه مطالب بسياري در مورد نظافت و بهداشت شخصيشما را در اختيار او قرار مي دهند. پس اجازه ندهيد تا ناخن هايچرك و كثيف شما را از دور خارج كنند.
در اين مورد چه كنيد: لازم نيست هر هفته مانيكور كنيد تا ناخنهايتان فرم داشته باشند، بلكه فقط كافيست از داروخانه يك عدد سوهانخريداري نماييد و سختي ها و لبه هاي تيز آنرا صاف كنيد. هيچ خانمدوست ندارد، كسي او را با ناخن هاي بد فرم و ناصاف در آغوشبگيرد.
3- پوست
هيچ خانمي نمي تواند از لمس كردن پوست لطيف و صاف اجتنابكند. آيا اين دليل كافي نيست تا شما را ترغيب به داشتنپوستي لطيفو شاداب نمايد؟
در اين مورد چه كنيد: خانم ها به وسيله كرم هاي نرم و مرطوبكننده با خشكي پوست در سرما مبارزه مي كنند، آقايون اغلب اين كاررا انجام نمي دهند. لازم نيست موشك هوا كنيد؛ فقط يك قوطي نرم كننده(ترجيحا بدون بو) خريداري كنيد و آنرا مرتبا بر روي پوست خودبماليد تا خشكي ها از بين بروند. افرادي كه پوست هاي چربيدارند، بايد نمونه هايي را خريداري كنند كه بدون روغن (oil free)باشند، به اين ترتيب مشكلاتان به اساني حل خواهد شد.
4- پا
ترك پا، قارچ هاي موضعي، ناخن ها بلند انگشت هايپا، و بوي بد آن مي تواند به راحتي او را از برقراري رابطه باشما منصرف كند. متاسفانه زماني كه شما كفش هايتان را در مي آوريداولين چيزي كه يك خانم به آن توجه مي كند، همين موارد هستند.اگر نتوانيد از اين قسمت پنهان بدن خود به خوبي مراقبتكنيد، او ممكن است تصور مي كند كه توانايي مراقبت و نگهداري ازساير اعضاي مخفي را نيز نداريد.
در اين مورد چه كنيد: اگر پودرها و پمادهاي رويميز جواب نمي دهند بايد با يك پزشك در اين مورد مشورت كنيد.
5- موي بيني/ گوش
من موي گوش و بيني يك مرد را با سبيل هاي بلند و نمايان يك خانمبرابر مي دانم. يك خانم براي از بين بردن سبيل ها، آنها را موم مياندازد، دكولوره مي كند و هر كار ديگري كه از دستش بر آيد در اينزمينه انجام مي دهد. آيا شما نيز نبايد همين كار را انجام دهيد؟
در اين مورد چه مي كنيد: در اين قسمت يك راهنماي ساده وجود داردكه بايد آنرا اجرا كنيد: زماني كه موهاي گوش و يا بيني آنقدربزرگ شده باشند كه از سوراخ ها بيرون بزنند، بايد نسبت به كوتاهكردن آنها اقدام كنيد.
6- دندان
لبخندي با دندان هاي درخشان تحت هر شرايطي همه چيز را به نفع شمابر مي گرداند. دندان هاي لكه دار، زرد، و پلاك دار او را بهراحتي به سمت ديگري منحرف ميكند.
در اين مورد چه كنيد: اگر مشكلات دندان هايتان بيش ازاندازه حاد شده بايد، نزد دندانپزشك برويد؛ اما اگر هنوز بهاين مرحله نرسيده ايد، بهتر است يك خمير دندان سفيد كننده و دهان شويهخريداري كنيد. البته بايد اشاره كنم كه استفاده كردن از آنها را نيزاز ياد نبريد.
7- كمر
كمر شما شهوت انگيزترين نقطه بدنتان است، البته نه زماني كهپر است از جوش و موهاي زائد.
در اين مورد چه كنيد: اگر مشكل شما جوش هاي غرور است، ازكرم و يا لوسيون هاي پاك كننده استفاده كنيد. در موردموها هم اگر مقدار آنها كم باشد اصلا مسئله اي نيست، تا به حالكمي مو هيچ را اذيت نكرده اما اگر مقدار آن بيش از حد نرمالاست بايد به سالن زيبايي برويد و آنها را اپيلاسيون كنيد .
پارسي طب

0

اگر فکر می‌کنید ناتوانی جنسی دارید بخوانید