آمادگي روحي براي برقراري رابطه? زناشويي




بهترين عامل براي تازه نگهداشتن طراوت جنسي اين است که زمان رابه عشق واگذار کنيم. در صورتي که بگذاريد علاقه و عشق باعثکشش شما شود، روح شما سريعاً آماده ميگردد.
ابتدا بايد بدانيد آمادگي دستگاه تناسلي برايبرقراري رابطه جنسي با همسرتان هيچ ارتباطي بهآمادگي روحي شما ندارد. دستگاه تناسلي شما بعد از مدتياستراحت و همچنين تغذيه مناسب آمادگي خود را براي فعاليتمجدد به دست ميآورد، ولي آمادگي روحي زماني به دست ميآيد کهاحساس شما آن رادرخواست کند.



متاسفانه اين مورد در زوجهاي جوان معمولاً رعايت نميشود وزوجين به محض آمادگي در اعضاي تناسلي و به دليل فراهم بودن شرايطمناسب دليلي براي خودداري نميبينند و رابطه ايجاد ميکنند حال آن کهنميدانند چرا چنين روندي بعد از مدتي به دلزدگي جنسيميانجامد.




درست است که شما به لحاظ فيزيکي لذت بردهايد، اما حس جنسي شما ارضايروحي نيست. در موارد ابتدايي همچنان تشنهايد. ميخواهيد روحتان راسيراب کنيد و به محض آمادگي مجدد دوباره رابطه برقرار ميکنيد وليميبينيد که اوضاع خرابتر ميشود و در نتيجه روابط جنسي سريعاً جذابيتخود را از دست داده و شما را به دالاني از افسردگي پرتابميکند. اشکال را از همسر خود ميبينيد و کم کم وي را فردي سرد، تکراريو خسته کننده مييابيد. چون امکان بروز هم نداريد سر هيچ وپوچ کارتان به مشاجره ميکشد. سرخوردگي از ازدواج بهشما دست خواهد داد و نتيجه اين مشکل يا به بيوفايي و خيانت يکي اززوجين ميانجامد يا آن دسته از زنها و مردها هم که پايبندترند،شروع به خود ارضايي ميکنند. اين مورد قبل از ازدواج به دليل کمبودرابطه جنسي اتفاق ميافتد ولي بعد از ازدواج به دليل عدم سيرابي روحيبه وجود ميآيد و فرد هم دليلش را نميداند.




گاهي در سرانجام چنين روندي، فرد خود را مريض قلمداد کرده وفکر ميکند که توان جنسياش تحليل رفته. به همين دليل سعي ميکند باخودارضايي به لذت جنسي برسد زيرا فکر ميکند ديگر همسرشقادر به ارضاي روحي و جنسي وي نيست.




بهترين عامل براي تازه نگهداشتن طراوت جنسي اين است که زمان رابه عشق واگذار کنيم. در صورتي که بگذاريد علاقه و عشق باعثکشش شما شود، روح شما سريعاً آماده ميگردد. بدانيد که براي دونفر، رابطه جنسي بايد نهايت ميزان ابراز علاقه به يکديگر باشد ونه وظيفه زناشويي يا عامل ارضاء جسمي. در واقع شما بايد برايپالايش روح و عشقتان از رابطه جنسي استفاده کنيد و نه براي خلاصشدن از يک حالت فيزيکي. به بيان ديگر، رابطه جنسي يک ابزارقدرتمند در خدمت روح براي ابراز علاقه است، نه يک وسيله براي ايجادزنگ تفريح. پس بگذاريد که کشش عشقي، شما را وادار بهايجاد رابطه کند و نه فشار جسمي. در اين صورت در هيچ مقطعيهمسرتان براي شما تکراري نخواهد شد و شما هميشه در آرامشي روحي قرارخواهيد داشت.

جام جم سرا

0

7 نقطه از بدن آقایان كه مورد توجه خانمهاست!