افزايش ميل جنسي به روش هاي سنتي




به طور کلي افرادي که مزاج گرم به ويژه مزاج گرم و تر دارندتمايل بيشتري براي انجام رابطه جنسي دارند در حالي که افرادي که مزاجآنها سرد به ويژه سرد و خشک است نياز کمتري به رابطه جنسي دارند.

مهارت هاي زندگي يکي از کارهاي مهمي است که هر فردي بايدآن را پيش از ازدواج بياموزد و بدون کسب اين مهارت ها داشتن يکزندگي آرام و بدون تنش تقريبا غيرممکن است. بسياري از زوج هايجوان به دليل نداشتن آگاهي هاي لازم، بعد از ازدواج دچارمشکلات فراواني مي شوند که يکي از اين مشکلات در رابطه با روابطجنسي است.
برخي از زوج هاي جوان بعد از ازدواج قادر به برقراري رابطه جنسينيستند که با عنوان «ازدواج هاي به وصال نرسيده» مشخص مي شود. اينمشکل که به دلايل جسمي و روانشناختي به وجود مي آيد، يکي از مواردياست که افراد مبتلا به آن براي درمان وافزايش ميل جنسي خود ياهمسرشان به طب سنتي مراجعه مي کنند. دکتر «فاطمه نجات بخش» متخصص طبسنتي ايراني و عضو هيئت علمي دانشگاه علوم پزشکي تهران شمارا با اين مشکل و راهکارهايي که از نگاه طب سنتي براي برطرف کردنآن وجود دارد، آشنا مي کند.

براي سلامت جسم
رابطه جنسي بعد از ازدواج علاوه بر ارضاي نياز فردي و بهبودروابط خانوادگي، اجتماعي و بقاي نسل، به سلامت جسماني، طول عمر وکيفيت زندگي کمک مي کند. چنانچه رابطه جنسي پس ازازدواج به اندازه کافي وجود نداشته باشد باعث تجمع مواد (رطوبت هاييکه به طور طبيعي از بدن زن و مرد خارج مي شود) در داخل بدن مي شود ويکسري بيماري را به وجود خواهد آورد که مي توان به بيماري هاي سيستمادراري، گوارشي و سيستم مغز و اعصاب اشاره کرد.
همچنين مشکلاتي چون سياه رفتن چشم ها، سرگيجه،بيخوابي، بي اشتهايي، سردي بدن و خفقان رحمي از ديگر مشکلاتي استکه در اثر نداشتن رابطه جنسي به اندازه، ايجاد مي شود.چنانچه همسران در انجام رابطه جنسي افراد کنند نيز مشکلاتيچون سردي و سستي بدن، بيماري هاي عصبي، ضعف بينايي، مشکلات قلبيو گوارشي، ضعف و خشکي در کل بدن، بيماري هاي کليوي و … به وجودمي آيد.
بي ميلي از کجا مي آيد؟
چنانچه ازدواج تحميلي باشد بي ميلي جنسي ناشي ازنداشتن علاقه است و براي اين موضوع از نگاه طب سنتي کاري نميتوان انجام داد. اگر ازدواج تحميلي نباشد ممکن است بي ميلي جنسيدر يکي از طرفين يا در هر دو طرف وجود داشته باشد. گاهي اوقاتميل جنسي وجود دارد ولي مقدار آن کم است و يا همسران در فواصل تمايلبراي رابطه جنسي، با يکديگر تفاهم ندارند.
بي ميلي جنسي بيشتر در خانم ها ديده مي شود و براي درمان آن اول بايديک شرح حال خوب از بيمار گرفت و در صورتي که مسائل رواني وجودنداشته باشد بايد مسائل جسمي را بررسي کرد. دليل بي ميلي جنسي ازنگاه طب سنتي به طور کلي سوء مزاج در بدن است و مزاج سرد ميتواند باعث بي ميلي جنسي شود. تجمع اخلاط زائد و سرد در بدن يکي ازعوامل اصليبي ميلي جنسي است.
خوردني هاي مفيد
تشخيص علت به وجود آمدن بي ميلي جنسي با پزشک طب سنتي است،چنانچه بي ميلي ناشي از سردمزاجي باشد، استفاده از غذاهاييکه طبع گرم دارند مفيد خواهد بود. براي مثال استفاده از مغزفندق، پسته، گردو، بادام، چلغوزه (تخم صنوبر) و ميوههايي مثل موز، آناناس، انگور و انجير مي تواند در رفع بي ميليجنسي مفيد باشد.
مصرف سبزي هايي چون تره، پياز و شاهي به اين دسته از افرادتوصيه مي شود. استفاده از گوشت گوسفند، ميگو، زنجبيل،مرباي شقاقل، شلغم، هويج زرد ايراني (زردک)، نخود و لوبيا (به ويژهنخود) براي رفع بي ميلي ناشي از سردي مزاج توصيه مي شود. خوردن تخممرغ عسلي به صورتي که سفيده آن کاملا پخته و زرده به حالت نيمبند باشد نيز براي اين مشکل مفيد است.
مزاج ها و رابطه جنسي
به طور کلي افرادي که مزاج گرم به ويژه مزاج گرم و تر دارندتمايل بيشتري براي انجام رابطه جنسي دارند در حالي که افرادي که مزاجآنها سرد به ويژه سرد و خشک است نياز کمتري به رابطه جنسي دارند.اگر دو نفر که با يکديگر ازدواج مي کنند از نظر مزاج اختلافزيادي داشته باشند به مشکل برمي خورند و بايد با يکسري تدابير بين ايندو زوج تعادل برقرار کرد. اگر بي ميلي جنسي يا کم بودن تمايلبراي رابطه جنسي، غيرطبيعي و به دليل سوء مزاج باشد بايددرمان صورت بگيرد.
حاشيه ها را در نظر بگيريد
افرادي که به تنگي نفس، تپش قلب و لرزش بدن دچار هستندنبايد تا زمان برطرف کردن مشکل شان اقدام به برقراري رابطه جنسي کنند.افرادي که دوران نقاهت را مي گذرانند يا به تازگي بهبودپيدا کردند نيز نبايد رابطه جنسي داشته باشند.
دکتر سلام

0

به فکر ارضای همسرتان هم باشید!