به فکر ارضاي همسرتان هم باشيد!




اگر مردها، زودتر از همسر خود به انزال ميرسند، يا بايد ابتدا باتکنيکهاي مختلف، براي به ارگاسم رسيدن همسر خود تلاش کنند وسپس خودشان به انزال برسند...
عمولا در طول رابطه جنسي، مردها زودتر از زنها به انزالميرسند و گاهي توجهي هم به به ارگاسم رسيدن همسرخود نشان نميدهند. اين مساله، ميتواند تاثيري منفي بر روحيه زن وروابط عاطفي بين زوجها بگذارد.
دکتر پرويز رزاقي، روانشناس در اين باره به خبرنگارپايگاه خبري سلامانه ميگويد: «گاهي مردها درطول رابطه زناشويي، تنها به رفع نيازهاي جنسي خود توجهدارند و پس از رسيدن به انزال، ديگري توجه لازم را به رفعنيازهاي جنسي همسرشان نميکنند. اين مساله ميتواند به شدت حس کالا بودنرا در زن تقويت و رابطه آنها را دچار اختلال کند».
وي تاکيد ميکند که زن و شوهر اگر مراحل مربوط به معاشقه وعشقبازي را بهخوبي رعايت و قبل از شروع دخول هم به اندازه کافييکديگر را تحريک کرده باشند، ميتوانند هر دويشان شرايطارگاسم را تجربه کنند.
عضو هيات علمي دانشگاه آزاد اسلامي ميافزايد: «اگر مردها،زودتر از همسر خود به انزال ميرسند، يا بايد ابتدا باتکنيکهاي مختلف، براي به ارگاسم رسيدن همسر خود تلاشکنند و سپس خودشان به انزال برسند؛ يا بايد معاشقه بيشتري قبل ازدخول انجام دهند و تا ميتوانند نقاط حساس بدن همسر خود را تحريک کنندتا او هم بتواند همزمان با مرد، به ارگاسم برسد».
اين روانشناس اشارهاي هم به مساله آموزش در اين زمينه داشت: «معمولاآموزشهاي خاصي براي زوجهايي که زمان رسيدن به ارگاسم در آنهاخيلي متفاوت است يا يکي از آنها در موارد زياديبه ارگاسم نميرسد، وجود دارد. زوجها ميتوانند اينآموزشها را از طريق مراجعه به مشاوران يا کلينيکهاي جنسي، ببينند تاتغييراتي در نوع حرکات، جانشيني ذهني و زمان ورود به رابطه اصليشانبدهند».
پزشک آنلاين

0

در دوران نامزدی , زن و شوهر نشوید!