باورهاي نادرست درباره دوش گرفتن بعد از رابطه زناشويي




آيا دوش گرفتن بعد از رابطه جنسي از بارداري جلوگيري ميکند؟
بسياري از زوجهاي جوان به دليل عدم آشنايي و در پاره اي از مواردنبود آگاهي کا في درباره نحوه برخورد باروابط عاطفيوزناشويي بين همسران ، با مشکلاتي مواجه هستند، که متاسفانه اينمشکلات در برخي از موارد تبديل به بحران هاي خانوادگي ميگرد که آثار آن در معضلاتي همچون افزايش آمار طلاق در جامعه، تنوع طلبي جنسي و…. قابل مشاهده مي باشد



آيا دوش گرفتن بعد از رابطه جنسي از بارداري جلوگيري ميکند؟
خير اين مسئله درست نيست ؛ متاسفانه بخاطر همين مسائل نادرست وعاميانه است که زنان بسياري دچار بارداري هاي ناخواستهمي شوند. اگر اسپرم همسر شما قوي باشد به گردنه رحمشما وارد شده و حتي داخل رحم شده و تخمک را بارور مي سازد. اگرشما داراي رحم و تخمک هاي حساسي هستيد حتي اگر اسپرم قوي همنباشد مي تواند تخمک را بارور کند. فقط کافي است که به يکي از تخمک هابرسد!




براي جلوگيري از بارداري روش هاي مختلفي وجود دارد. بهشما پيشنهاد مي کنم که همزمان از دو روش براي جلوگيرياستفاده کنيد . با مشورت با پزشک متخصص تان مي توانيد روشي راانتخاب کنيد که به وضعيت جسمي و نوع زندگي تان بيشتر سازگارباشد. شايد تصميم بگيريد که از قرص هاي ضدبارداري يا حتي عملجراحي دياگرام استفاده کنيد. اما حتما ابتدا با متخصص تان مشورتکنيد.

پرسشکده

0

استرسی که رابطه زناشویی را بهم می ریزد!