زني در اتاق خواب همسرم!













زني در اتاق خواب همسرم!

مردانشان را با ميلي مهار نشده راهي جامعه اي مي کنند کهگرگان در لباس پري خود را مي فروشند، در حقيقت اين کارباز گذاشتن درب اتاقشان به روي زنانيست زاييده شهوت.
وبلاگ”بانوي هفت اقليم”نوشت:
* مي گويد شوهرش با خانمي رابطه دارد. تقريباً امري مسلم شده استکه همچين اتفاقي افتاده است. هرچه مي کند همسرش از اين کاردست برنداشته و دل از آن زن نمي کند. زندگي شان شده استچيزي شبيه به جهنم! و دغدغه روز و شب اين بانو اين شده است کهچگونه اين زن وارد اتاق خواب همسرش شده و او متوجه نشدهاست!؟!
به گزارش نيک صالحي متأسفانه همه مان از اين موردها ديده ايم ياحداقل شنيده ايم. مظلوم واقعه هم آن زنيست که همسرش او را طرد کرده وظالم هم آن خانمي که مرد را اغفال نموده است. طبق روال هميشگينوشته هايم لطفاً ديد عمومي نسبت به اينگونه وقايع را کنارگذاريد. بي طرف بنگريم.
واقع بينانه که بنگريم، آنکه اغفال شده و به عبارتي از غفلت اوسوء استفاده شده مرد نيست بلکه همسر ايشان است. آن زن به عنوان همسر،ناخودآگاه کوتاهي هايي نموده که به مرد جواز اين خطا را دادهاست. کوتاهي در امور زناشويي، رفتار سرد در برخورد با همسر، ابرازنکردن علاقه، ايجاد سوء تفاهم هاي پي در پي، اهميت ندادن بهعقايد شوهر و گاهي حتي توهين به شعور عاطفي او باعث ترک خانه وجستجوي مأمني بهتر توسط مرد مي گردد. هرچند اين ها دلايليکوچک براي يک خيانت بزرگ است اما واقعيتي است انکارناپذير. بايد قبول کرد که همه از تربيت صحيح ديني وخانوادگي برخوردار نيستند. همه مردها اهل تزکيه نفس و … نيستند.مردي که قرار است چرخ اقتصادي زندگي را بچرخاند، دراين جامعه هم باشد و در عين حال خطا هم نکند نبايد افکارش از اميالديگر، به وسيله محبت همسرش به او، جدا شود تا بتواند هرچهبهتر هدفش را دنبال کند؟
وقتي اينها را کنار هم بگذاريد کم کم به يک جامعه ويران مي رسيد.از يک سو زناني که در هر جايي که مجال يابند خود را عرضه مي کنند و ازسويي ديگر مردان سرخورده اي که جوياي همچين اراذلي هستند وبا اين عمل خود به فساد و فروپاشيدگي خانواده خود وديگران دامن مي زنند، و در حقيقت زنان جامعه اند که چنين ميکنند. همان زناني که در خانه مي شويند و مي پزند و به خود ميبالند که لوستر خانه شان (که شايد مرد خانه سالي يکبار هم به آننگاه نکند) برق مي زند از تميزي، مردانشان را با ميلي مهار نشدهراهي جامعه اي مي کنند که گرگان در لباس پري خود را ميفروشند، در حقيقت اين کار باز گذاشتن درب اتاقشان به روي زنانيستزاييده شهوت. و مرداني که هميشه از آنها به نام اغفال شده(!!!) ياد ميشود، اولين مسير آسفالت شده با هوس را انتخاب کرده و به سمت تباهي ميروند.
* در نتيجه به اين گره کور مي رسيم که زناني هستند که فقط خانهدار اند و بچه دار، و گاهي همان هم نيستند و شوهراني که بايک بي محبتي کوچک ميل تنوع طلبي شان گل مي کند! زنان رابايد توصيه کرد به همسرداري، ابراز عشق و هم قدم شدن با همسر در مسيرزندگي و مردان را بايد توصيه نمود به خويشتن داري و صبر در برابرناملايمات. هر دو عضو جامعه را نيز بايد هدايت کرد به سمت فرهنگخانواده اسلامي، الگوپذيري از ائمه، مطالعه در مورد امورزناشويي و سازش با يکديگر.

0

4 مشکل اساسی رابطه زناشویی چیست