هفت مشكل عمده / مهمترين دلايل بحران هاى زناشويى













هفت مشكل عمده / مهمترين دلايل بحران هاى زناشويى




اين نتايج حاصل بررسي هزاران نامه و ايميل و بررسي در ساير سايتها ومقالات مختلف جهاني است كه به صورت 7 مشكل عمده زندگي زناشوييمطرح ميشود.


مايه تاسف است كه اين هفت مشكل عمده باعث بروز بسياري اختلافاتزناشويي بوده است.

1.مسائل مالى :

بحران مالى و عدم تامين معاش و نيازهاى روحي و جسمى دليل بسيارى ازبحرانهاى خانوادگى در دنياست.

2.انحرافات جنسى:

تماشاى فيلمهاى مستهجن و عكسهاى مبتذل نگرش نسبت به رابطه جنسىرا از آن حالت روحى خارج وبه امرى صرفا غريزى بدل مى كند و به مرورزمان عشق كه دست مايه روحى اين امر خدادادى است از بين مى رود و آنهنگام است مشكلات شروع مى شود.

3.عدم رضايت از روابط جنسي:

اگر چه بسياري از مردم معتقدند كه رابطه جنسى در يك ازدواجخيلي نمي تواند مشكل ساز باشد ولي تحقيقات در دادگاههاى خانوادهو نامههاو ايميلها نشان داده كه عدم رضايت از رابطه جنسي بهمثابه يك غده چركين روزى سر باز مى كند و مشكل ساز مى شود.

4.خيانت:

وقتى شريكي خيانت ميكند پنهان كاريها شروع ميشود و اين آغازبحران است . تمام تقصير را به گردن فرد خيانت كار انداختن هم ازاين بحران نمي كاهد.

5.كارهاي روزمره :

ما اين را بارها گفته ايم باز هم ميگوييم خانمهاى عزيز ازهمسرتان نخواهيد كه پا به پاى شما در امور روزمره خانههمراه باشد. بياد داشته باشيد بعضي از امور صرفا زنانه است و برايآنها اهميتى ندارد .البته نه همه زوج ها ؛ براي آندسته كه بخاطر اينقضيه دچار بحران شده اند.

6.جاسوسى كردن :

زمانى كه شريكي نگران مخفى كاريهاي طرف مقابلش شود و شروع بهتجسس در امور او كند ، اين آغاز يك بحران عظيم در آن خانواده خواهدبود. آنجاست كه عشق از آن رابطه رخت برمي بندد.

7.روابط با خانواده خود:

اين مساله كه بعد از ازدواج تا چه حد با خانواده خود ارتباطداشته باشيم و چه مرز بنديهاى بايد رعايت شود در تمام دنيا برايزرجين مساله ساز است. در كنار اين 7 مساله كه در اين جا به عنوانمسائل اصلى قرار دارد مسائلى چون اعتياد و انتخاب اشتباه ومشكلات شخصيتي در تمام دنيا شالوده خانوادهها را از همميپاشد.
منبع:همو طن

0

خیانت، مد شده است