مجموعه: دانستنيهاي جنسي





 اشـتـبـاه جـنـسـي مـردان

مردها معمولا فکر ميکنند همهچيز را درباره رابطه جنسي با زنانميدانند اما دايرهالمعارف جنسي که شما در مغزتان داريد، ممکناست حاوي خطاها و نقصهاي اساسي درباره امور جنسي زنان باشد، خطاهاييکه ممکن است به اشتباهات جنسي بينجامد....
5 نکتهاي که در زير ميآوريم از مشکلات شايع مردان در روابط جنسياست:



1.چيزهايي که همسرتان ميخواهد ميدانيد


مردان اغلب فکر ميکنند که ميدانند همسرشان چه ميخواهد. اما همهزنان مشابه هم نيستند. به گفته کارشناسان آموختههاي مردان حتي ازتجربيات همسر قبليشان ممکن است در مورد همسر فعليشان صدق نکند. اينموضوع نه تنها در مورد ترجيحات جنسي بلکه در مورد روابط عاطفي هم صدقميکنند. زناني هستند که نميتوانند با فعاليت جنسي رابطه عاطفي باهمسرشان برقرار کنند و زناني هستند که به سادگي با همسرانشانرابطه عاطفي برقرار ميکنند و بقيه زنان در ميانه اين طيف قرارميگيرند.



2. احساس جنسي مردان و زنان مشابه هم است


هنگامي كه مردي با زني مقاربت ميکند، دخول آلت مردانه به قدري حسقوياي در مرد ايجاد ميکند که نميتواند تصور کند که ممکن است زن احساسمشابهي نداشته باشد. ممکن است او احساسي مانند احساس شما هنگاممشتخوردن به شکم پيدا کند که باعث تهوع شما ميشود.



3. از ساختمان بدن زن اطلاعات کاملي داريد


اغلب مردان به طور کلي ميدانند که کليتوريس کجاست و کجا ميتوانند آنرا پيدا کنند. اما نميشود گفت آنها واقعا عمل آن را درکميکنند. 30 سال پيش در شروع به اصطلاح «انقلاب جنسي» يک کتابپرفروش به نام «لذت امور جنسي» توجه مردم را به اهميت کليتوريسدر ايجاد ارگاسم جلب کرد. اما اين عقيده که زنان بايد بتوانند ازطريق دخول آلت مردانه در واژن به ارگاسم برسند، هنوز ميان بسيارياز مردان باقيمانده است.



بسياري از درمانگران در اين حوزه با مرداني برخورد ميکنند کهميگويند: «زنم بدون تحريک کليتوريس به ارگاسم نميرسد» وتقاضاي کمک ميکنند و پاسخ اين است بسياري از زنان اصولا با تحريککليتوريس است که به ارگاسم ميرسند. مردان همچنين در موردنحوه لمس کليتوريس و حساسبودن آن ناآگاه هستند. از طرف ديگردر برخي از زنان لمس کليتوريس احساس خاصي ايجاد نميکند يا حتي ممکناست دردناک باشد. برخي از آنها هم لمس غيرمستقيم کليتوريس را ترجيحميدهند.

چگونه ميتوانيد بفهميد که همسرتان چه نوع لمسي را دوستدارد؟ سعي کنيد از او بپرسيد.



4. مرطوب شدن دستگاه تناسلي زن به معناي تحريکشدن او است


گاهي مردان پيش از انجام مقاربت منتظر ميمانند تادستگاه تناسلي خارجي زنان براي دخول به قدر کافي مرطوب و لغزندهشود. لازم نيست در اين مورد نگران باشيد.

کارشناسان ميگويند اينکه مرطوبشدن دستگاه تناسلي خارجي زنبه معناي تحريکشدن کامل اوست، باوري نادرست است.



برخي از زنان نسبت به زنان ديگر مرطوبتر ميشوند و اينکه ميزاننرمشدگي طبيعي اين منطقه در يک زن از روزي به روز ديگرمتفاوت است. اين ميزان رطوبت با مرحله چرخه ماهيانه که زن در آنقرار دارد نيز تغيير ميکند و ممکن است تحت تاثير استرس و داروها همباشد.



5. سکوت طلايي است


خيلي از مردان فکر ميکنند که هنگام آميزش جنسي بايد ساکت باشنداما تا شما حرف نزنيد همسرتان نميفهمد از چه چيزهايي راضيهستيد و از چه چيزهايي ناراضي. اگر ميخواهيد احترامتانرا به همسرتان حفظ کنيد، بايد بدانيد که زني که ميخواهد شما را ارضاکند، از اينکه او را هدايت کنيد احتمالا بيشتر ممنون خواهد شد. بهگفته کارشناسان به کار بردن جملات سادهاي مانند «اين جوري دوستدارم» ميتواند به ارتباط جنسي شما کمک کند.

منبع : salamat.ir

0

بارداری خارج رحمی چیست؟