چطور با وجود بچهها در خانه با همسرتان رابطه زناشويي داشتهباشيد؟




بياوريدهيچ چيز شايد به اندازه اينکه بدانيد براي اينکهبچهها حتي از پشت درهاي بسته اتاقتان متوجه کاري که ميکنيدنشوند، مجبوريد که سر و صدايتان را کمتر کنيد، ناراحتتان نکند.
زندگي جنسي شما و همسرتان وقتي بچهدار ميشويدديگر به آن سادگي قبل نخواهد بود.براي آندسته از والديني کهبه تازگي صاحب فرزند شدهاند و هنوز با مشکلاتي مثل کمبود خوابدست و پنجه نرم ميکنند، شايد بزرگترين قاتل شور و اشتياقشما اين فکر است که تصور کنيد با وجود بچهها در خانه ديگرنميتوانيد به همسرتان نزديک شويد چون ممکن است آنها شما راببينند يا صدايتان را بشنوند که باعث وحشت آنها و خجالت شما بشود.
اما با وجود اين، شما هنوز هم ميتوانيد با وجود آنهااز زندگي جنسي خود در کنار همسرتان لذت ببريد. ما بهشما کمک ميکنيم.زمان مناسب پيدا کنيدبيشتر والدين پرمشغلههم مطمئناً براي اينکه صبحها دندانهايشان را مسواک کنند وقتيپيدا ميکنند، بنابراين، پيدا کردن کمي زمان در برنامهروزانهتان براي لذت بردن از روابط صميمانه با همسرتان ماموريت غيرممکننيست!
خيلي مهم است که اولويتهايتان را سازماندهي کنيد، طوريکه بتوانيد باهمسرتان هم وقت بگذرانيد--و بودن بچهها در خانه نبايد مانعنزديکي شما به هم باشد.بااينکه رابطهجنسي صبح که يک زمان ازآن بياندازه لذت ميبرديد الان با وجود بچهها که قبل از طلوعخورشيد بيدار ميشوند غيرممکن به نظر ميرسد اما اينجا راههاي سادهايبراتان عنوان ميکنيم که از طريق آنها وقتي براي نزديکي منظم باهمسرتان پيدا خواهيد کرد:
• شبها با همديگر به رختخواب برويد. اگر ساعتها قبل يابعد از همسرتان به رختخواب بياييد، اين احتمال وجود دارد که وقتي يکياز شما براي رابطهجنسي آماده است ديگر خواب باشد.
• زود به رختخواب برويد. بچهها ميلي به خوابيدن نشان نميدهند؟مهم نيست، تلويزيون را خاموش کنيد، مجبور خواهند شد که به اتاقشانبروند.
• يک شب بچهها را بيرون بفرستيد. دوستان يا خانواده خيلي وقتهااز نگه داشتن فرزندانتان خوشحال ميشوند. از اين سخاوت آنهااستفاده کرده و زمان بيشتري را تنها در خانه کنار همبگذرانيد.
• برنامهاي براي نزديکي عصرانه ترتيب دهيد. اگر شبها آنقدرخستهايد که فقط دوست داريد بخوابيد، ميتوانيد زماني از عصر رابراي رابطهجنسي خود اختصاص دهيد. شايد سخت باشد اما مطمئنباشيد که ارزشش را دارد!حريم شخصيوقتي بچههايتان کوچکهستند، حتي فکر خلوت و تنهاييتان مثل داشتن خانهاي تميز و مرتبغيرممکن به نظر ميرسد. نهتنها بايد هميشه و در همه اوقات در کنار آنهاباشيد، بلکه بايد بتوانيد فوراً به نيازهايشان پاسخ دهيد. بههمين علت، والدين بسياري حتي از تنها حمام يا دستشويي رفتن همميترسند. همه درهاي خانه هميشه بايد باز بمانند، مگر اينکهکودکشان خواب باشد که در اين صورت حتماً در اتاق او بايد بستهبماند!اما جطور ميتوانيد حس حريم شخصي را بچههايتان پرورشدهيد، درحاليکه تمام کودکي آنها همه درها ميبايست باز ميماندند؟



وقتي بچهها آنقدري بزرگ شدند که اتاقشان جدا شد، بايد شروعکنيد و به آنها آموزش دهيد که به درهاي بسته احترام بگذارند. اينشروع آموزشهاي بزرگي آنهاست--اينکه به فضاي شخصي آدمها احترامبگذارند و اين به شما امکان ميدهد زمان خلوت خود با همسرتان رااعتمادبهنفس بيشتري داشته باشيد.صدا را پايين بياوريدهيچچيز شايد به اندازه اينکه بدانيد براي اينکه بچهها حتي ازپشت درهاي بسته اتاقتان متوجه کاري که ميکنيد نشوند، مجبوريد کهسر و صدايتان را کمتر کنيد، ناراحتتان نکند. براي اين منظور همچند نکته عملي برايتان داريم:

• صداي تختتان را بررسي کنيد. اينکه صداي خودتان را تحت کنترلداشته باشيد يک مسئله است اما اينکه تختتان با سر و صدايش بخواهدآبرويتان را ببرد چيز ديگر. پس پيچهاي تخترا سفت کنيد و ملحفهاي نرم و بيصدا انتخاب کنيد.
• يک موزيک ملايم روشن کنيد. موزيک در اتاقخواب خودتان يافرزندتان خيلي از سر و صداها را ميپوشاند.
• از تلويزيون استفاده کنيد. بعضي متخصصين اعتقاد دارند ميتوانيدوقتي بچهها مشغول تماشاي فيلم يا برنامه مورد علاقهشان هستند ازکمي با هم بودن استفاده کنيد. بااينکه مطمئن نيستيم چند درصد ازوالدين حاضرند وقتي فرزندشان هوشيار در اتاقي ديگر مشغول تماشايتلويزيون است، در اتاق خود لخت شوند، اما صداي تلويزيون ميتواند فيلترصدايي عالي براي شما باشد.وقتي بچههاي کوچکتر در خانههستنددغدغه خيلي از والدين اين است که چطور وقتي فرزندشان باآنها در يک اتاق است بتوانند زمان خلوت با همسرشان داشته باشند. جدااز اين واقعيت که هر کاري که ميکنيد و هرچقدر هم که بلند باشد،فرزند کوچک شما قادر به يادآوري آن نخواهد بود. راههاي سادهايبراي کنار آمدن با اين مشکل وجود دارد:
• فرزندنتان را به اتاق ديگري ببريد. بله، شايد اين خيليبديهي به نظر برسد اما بسياري از مادران تصور ميکنند اين خيانت بهفرزندشان است. اما بايد بدانيد که اگر نوزاد يا کودکنوپايتان را براي خواب به اتاق ديگري ببريد، متوجه آننخواهد شد.
• خودتان به اتاق ديگري برويد. اگر فرزندتان به خوابرفته است و دلتان نميآيد او را بلند کرده و به اتاق ديگري ببريد،خودتان ميتوانيد به محل ديگري در خانه برويد.
•چون فرزندتان زود به رختخواب ميرود--چه بچههاينوپا و چه بچه مدرسهايها--نبايد باعث شود شما از با همبودن لذت نبريد. وقتي نيمه شب از خواب بيدار شوند، وقتي دوبارهخوابشان برد ديگر بيدار کردنشان سخت خواهد بود. در اين زمانميتوانيد بدون هيچ نگراني از با هم بودنتان لذت ببريد.وقتيبچههاي بزرگتر در خانه هستندوقتي فرزندتان همزمان با شما بهرختخواب ميرود، پيدا کردن زمان خلوت سختتر خواهد شد.
اينکه آنها را زودتر به اتاقخوابشان بفرستيد موثر نخواهد بود چونبيشتر وقتها براي اينکه آب بخورند يا دستشويي بروند نيمه شب از خواببيدار خواهند شد.در اين سن بايد احترام به در بسته را به آنها آموزشدهيد. به آنها ياد بدهيد که اگر دري بسته بود--هر دري--براي واردشدن به آن بايد ابتدا در بزنند و اگر به آنها اجازه داده شد داخلشوند. اگر راحت نيستيد که باوجود بسته بودن در اتاق بخوابيد، فقطزماني که لازم است آن را ببنديد و بعد بازش کنيد.اگر نگرانمسئله صدا هستيد، ميتوانيد در اتاقتان يک موسيقي ملايم پخش کنيد.اينکار نه تنها به ريلکس کردن شما و بالا بردن ميل جنسي تانکمک ميکند، بلکه سر و صداي شما را هم مخفي خواهد کرد.
سيب سبز

0

تعیین جنسیت جنین بدون سونوگرافی به سبک ابوعلی سینا