همه ما به کرات ديده و يا شنيده ايم که بسياري از روابط که آن رامتعهدانه مي دانيم، در واقع غير از اين است. زيرا در پايان، زنرا با فريب هاي بسيار، ابهام، ترديد، بي اعتمادي و ترس مواجه کردهاست. مطالعه نشانه هاي زير (که برگرفته از تجربيات بسياري ازروابط ناموفق است)، به شما کمک مي کند که رابطه خود را مورد ارزيابيقرار داده و در صورت لزوم به آن پايان دهيد



بسياري از روابط که آن را متعهدانه مي دانيم، در واقع غير از اين است.زيرا در پايان، زن را با فريب هاي بسيار، ابهام، ترديد، بياعتمادي و ترس مواجه کرده است.

همه ما به کرات ديده و يا شنيده ايم که بسياري از روابط که آن رامتعهدانه مي دانيم، در واقع غير از اين است. زيرا در پايان، زنرا با فريب هاي بسيار، ابهام، ترديد، بي اعتمادي و ترس مواجه کردهاست. مطالعه نشانه هاي زير (که برگرفته از تجربيات بسياري ازروابط ناموفق است)، به شما کمک مي کند که رابطه خود را مورد ارزيابيقرار داده و در صورت لزوم به آن پايان دهيد.

مردهاي غير متعهد (بي تعهد؟) را بشناسيم.
1. مردي که خيلي سريع پيش مي رود: در جلسات اولدرخواست ازدواج مي دهد و باعث مي شود شما فکر کنيد که او آماده يکرابطه جدي است. اما شايد او به بلوغ لازم نرسيده است و به همان سرعتعلاقه اش را از دست بدهد.

2. زمان زيادي از شکست قبلي او نمي گذرد: انتظار نداشتهباشيد که بعد از شکست در رابطه قبلي اش، به سرعت به شما متعهدشود.

3. نمي تواند نگاهش را کنترل کند: اگر حتي وقتي با همايد، او به خانم هاي ديگر توجه مي کند صادقانه به شما ميگوييم که او نمي تواند به شما متعهد باشد و البته لياقت شما همبيش از اين است.

4. با شما به مهماني مي آيد اما مدام شما را تنها ميگذارد: شايد خوشحال شويد از اينکه شما را به اطرافيانشمعرفي مي کند، اما بدانيد طرز رفتار او با شما در مهماني اهميت بيشتريدارد. مرد بي تعهد معمولا در شلوغي و مهماني نسبت به شما بي توجه ميشود و فراموش مي کند که بيشتر زمان خود را در کنارتانبگذراد.

5. توجهش را بر شما متمرکز نمي کند: او شما را به رستوران هايگران قيمت مي برد و يا برايتان هديه مي خرد. اما سليقه و خواستهشما را در نظر نمي گيرد و يا از شما نظر نمي خواهد؛ شايد دليلشآن باشد که برايش اهميت چنداني نداريد.

6. شما فقط شريک خوشي هايش هستيد، نه مسائل و مشکلاتش: خيلي خوباست که او موفقيت هاي کاري اش را با شما در ميان بگذارد، اما حرفنزدن از شکست هايش لزوما بخاطر غرور مردانه اش نيست. شايد دليلش ايناست که شما برايش کسي نيستيد که براي دريافت حمايت و عشق بخواهد به اوپناه آورد.

7. فقط در وقت خوشي ها به شما مي گويد که به فکر آيندههست: اگر به محض اينکه در مورد آينده از او سوال کنيد طوريرفتار کند که حس کنيد تحقير شده و يا محتاج او هستيد، بدانيد که او درمورد شما چندان جدي نيست.

8. از صحبت هاي جدي طفره مي رود: مردي که شما را تنها براي وقتگذراني مي خواهد، از صحبت يا برنامه ريزي کردن براي آينده اجتنابمي کند و يا به شما مي گويد آمادگي آن را ندارد.
9. توجه او به شما به مرور زمان کمرنگ مي شود: طبيعيتا هررابطه اي فراز و نشيب هاي خاص خود را دارد، اما اگر حس مي کنيداو خود را عقب مي کشد يا هر گاه پاي مسائل جدي به ميان ميآيد نسبت به شما سردتر مي شود، بهتر است به اين رابطه خاتمه دهيد.

10. بيش از اينکه به شما کمک کند، از شما انتقاد مي کند: اينافراد براي شخصيت شما ارزش چنداني قائل نيستند، همواره سعي ميکنند شما را تغيير دهند، و يا مدام شما را سرزنش مي کنند. آن ها باعثمي شوند احساس خوبي به خود نداشته باشيد، و يا فکر کنيد که هميشهاشتباه مي کنيد.

11. مي گويد که لياقت شما را ندارد: اين جمله از سوي مردهامعمولا بهانه اي است براي پايان دادن به يک رابطه.

12. شما را به نزديکان خود معرفي نمي کند: اگر بعد ازگذشت چند ماه از رابطه تان، شما را به دوستان و آشنايان ويا خانواده اش معرفي نکرد، ظاهرا آمادگي آن را ندارد تا بخشي ازدنياي او شويد. همچنين ممکن است او دوستان و يا همکاراني از جنسزن داشته باشد اما اگر از معرفي کردن شما خودداري مي کند،دراينصورت بدانيد شما براي او در اولويت نيستيد.

13. از شما نظر و مشورت نمي گيرد و مسائلش را با شما در ميان نميگذارد: او شما را درگير زندگي شخصي اش نمي کند،پس ظاهرا افکار و نظرياتتان براي او اهميت چنداني ندارد.بايد يگوييم به احتمال زياد رابطه شما با او جدي نخواهد شد.

14. در برنامه هايش شما را در اولويت قرار نمي دهد: او به شدتگرفتار کار است و وقت چنداني برايش باقي نمي ماند. امااگر مي بينيد در آخر هفته با دوستانش برنامه مي گذارد، برايشما نشانه جالبي نيست. زيرا زوج هاي متعهد ترجيح مي دهند که اوقاتفراغتشان را در کنار هم سپري کنند.

15. برخي از مردها اين رفتار آزاردهنده را به کرات انجام ميدهند: مي گويند که بهتر است به اين ارتباط خاتمه دهيم، امابه تماس هاي خود ادامه داده و شما را سردرگم مي کنند. طبيعي استکه وسوسه و يا اميدوار شويد که نظر او تغيير خواهد کرد، اما بهتر استبه حرف او اعتماد کنيد. اگر مي گويد در مورد اين رابطه جدينيست، بدانيد که همينطور است.


0

کدام خواسته های زن را برآورده کنیم کوچک یا بزرگ