شايد روياي شما قبل از ازدواج اين بوده که با يک فرد تحصيلکرده وروشنفکر و متفاوت زير يک سقف زندگي کنيد. کسي که هنرمند است،دکتراي يک رشته خيلي مهم و خاص را دارد يا در يک شغل عجيب و جالبمشغول کار است. واقعيت اين است که زندگي با چنين فردي همانقدر که جالب و جذاب است، مي تواند آزاردهنده باشد. به يک دليل ساده!شما بايد در تمام قواعدتان که تا پيش از اين به نظرتان عادي وبديهي مي آمد تجديد نظر کنيد!زندگي مشترک با يک فرد تحصيلکرده،روشنفکر و خاص دردسرهايي دارد. آدم هاي خاص همان طور که خودشان همعقيده دارند با بقيه متفاوت اند و نمي توانيد انتظار داشته باشيد باآنها طبق قواعد زندگي ديگران، زندگي کنيد.

قشر روشنفکر جامعه ويژگي هاي خاص خودشان را دارند و همسراناين افراد اگر با شرايط زندگي مشترک کنار نيايند، مشکلاتجدي و جبران ناپذيري برايشان ايجاد مي شود.

شما ممکن است نتوانيد با او به خيلي از تفريحات بپردازيدچون آنها را دون شان خود مي داند. ممکن است حاضر نباشد با شما هرجايي بيايد چون وقت خود را ارزشمندتر از آن مي داند که در مهمانيها صرف کند. او ممکن است چندان راغب نباشد شما از کارهايش سردرآوريد. آدم هاي خاص حيطه فردي پررنگ تري دارند و کمتر زيربار قواعد مرسوم اجتماعي و خانوادگي مي روند.

مردان برون گرا
گروهي از افراد روشنفکر و تحصيلکرده جامعه که صاحب انديشه و تفکرهستند، ويژگي هاي خاصي دارند. منظور از افراد تحصيلکرده فردي بامدرک ليسانس نيست، بلکه در اينجا بيشتر به قشر پزشکان متخصص،اساتيد دانشگاه، پروفسور يا دکتراي تخصصي اشاره داريم.اگر چنين افرادي برون گرا باشند بخشي از وقت شان را درجامعه و محيط پژوهشي مي گذراند. اين افراد با دانشجوياندختر و پسر زيادي در ارتباط هستند، نظرات شان را راحت و صادقانهمطرح مي کنند و شايد به دليل کارشان مجبور به شرکت در سمينارهاي خارجيو داخلي باشند. شايد هم لازم باشد کارگاه هلي مختلف برگزارکنند. به هر حال چنين فردي براي موفقيت بيشتر بايد روابط اجتماعيخوب و قوي داشته باشد. شما بايد بتوانيد اهميت اين روابط را درک کردهو به همسرتان فضاي کافي براي انرژي گذاشتن بر روابطش، تحصيلش وشغلي که براي آن بسيار زحمت کشيده بدهيد. اين افراد آنقدر با حرفه خوددرآميخته اند که جزوي از شخصيتشان شده است. براي آنها شغل ياارتباطاتشان جزوي از سبک زندگي شان به حساب مي آيد، نه صرفا شغليا رشته تحصيلي و ارتباطات کاري. بنابراين بايد توانايي پذيرشاين سبک زندگي را داشته باشيد.

قبل از ازدواج اگر به شرايط خاصي حساس هستيد، در مورد ازدواجبيشتر فکر کنيد. شيفت هاي شبانه، داشتن شخصيت برون گرا، همکاريبا خانم ها و... از جمله مواردي است که اگر با آنها مشکل داريدبايد در مورد انتخاب شريک زندگي مناسب بيشتر فکر کنيد

بايد شکل او باشيد
قبل از ازدواج اگر به شرايط خاصي حساس هستيد، در مورد ازدواجبيشتر فکر کنيد. شيفت هاي شبانه، داشتن شخصيت برون گرا، همکاريبا خانم ها و... از جمله مواردي است که اگر با آنها مشکل داريدبايد در مورد انتخاب شريک زندگي مناسب بيشتر فکر کنيد. شايد طرفمقابل تان يک هنرمند يا فعال اجتماعي باشد. از آن دست افرادي که بهسادگي از کنار چيزي نمي گذرند و ممکن است نسبت به بيعدالتي ها معترض شوند و همين موضوع دردسرهايي براي خانواده هاي شانايجاد کند. آنها از شما توقع دارند پا به پايشان در اينفعاليت ها شرکت کنيد و اجازه دهيد در راه آرمان هايشان پيشبروند. اگر شما زني معمولي باشيد که انتظارش از ازدواج، يکزندگي مشترک آرام و معمولي با رفت و آمدهاي خانوادگي وفرزنداني است که برايشان وقت مي گذاريد، ممکن است در اين سبکزندگي رضايتمند نشويد.

دايره دوستان او را بشناسيد
اگر مردي دايره دوستان مختلفي دارد، بايد ديد که آيا مي تواندبعد از ازدواج اين روابط را سامان دهي کند؟ در صورتي که فرد هيچدوستي هم نداشته باشد علامت خوبي نيست و نشان مي دهد که اين مرد درلاک تنهايي خودش فرو رفته و شايد بعد از ازدواج از رفت و آمد خودداريکند. اگر قبل از ازدواج به توافق برسيد مشکلات کمتري براي تانپيش مي آيد.

حد و مرز ايجاد کنيد

0

وقتی مردان از اختلال نعوظ رنج می‌برند/علل و درمان