به مردان قدرت دهيد، تا صميميت فوران کند، مرد موجودي عاشق قدرت است.مرد از اين که قدرتمند باشد حظ ميکند. در آسمان اوج ميگيرد و شمارا نيز همراه خود ميبرد. از اين که توانا باشد و يا احساس تواناييکند، لذت ميبرد. تا وقتي به گشتن اين احساس در مردان مشغوليد،بدانيد که تنها ميتوانيد خواب خوشبختي را ببينيد.
اگر قدرت مرد را ناديده بگيريد و يا از آن انتقاد کنيدبدانيد که ديگر پري روياهايش نخواهيد بود. او به دنبال کسياست که به قدرت هايش ايمان داشته باشد و حتي ضعفهايش را در جهت تقويتتواناييهايش مثبت جلوه دهد. پس مراقب باشيد و بدانيد که:
اگر خودتان داراي درآمد هستيد.
هرگز درآمد و پولتان را به رخ همسرتان نکشيد. حتي اگردرآمد بيشتري داريد هرگز به روي خودتان هم نياوريد. بگذاريدهمسرتان احساس کند که همه چيز در دست اوست و اداره امور ماليخانواده به دست قدرتمند همسرتان اداره ميشود.
مطلقاً او را با کسي مقايسه نکنيد:
نگوييد شوهر خواهرم دوتا خانه دارد. فلاني اينقدر درآمد دارد وتو هميشه مثل گداهايي. اگر واقعا به بهبود اوضاع مالي فکرميکنيد او را براي تلاش بيشتر تشويق کنيد. انتقاد دشمن صميميتاست.
تو بيعرضهاي! فاتحه خواندن بر صميميت است.
تو بي عرضهاي! يعني فرو ريختن مرد. يعني به دست خود خانه را خرابکردن. هر مفهوم مشابه تو بيعرضهاي فاتحهاي بر صميميت و عشق متقابل مرداست.
شوهرِ خود را حلال مشکلات بدانيد.
مشکل را به او بگوييد و از او بخواهيد آن را حل کندو تأييد کنيدکه تنها او قادر به حل اين مسئله است.
به مردان اندرز ندهيد و نصيحت نکنيد.
مردها دوست دارند که مشکلاتشان را به تنهايي حل کنند و اگر بهشما چيزي نميگويد يعني به تنهايي قادر است موضوع را حل وفصل کند و در صورت لزوم با شما در ميان ميگذارند. با نصيحتنکردن، زندگي خود را عاشقانه کنيد.
سکوت مردان را نشکنيد.
اين اشتباه خانمهاست که وقتي مرد ساکت است، مدام به سمت آنها ميروند وبا آنها حرف ميزنند. اگر او ساکت است به سکوت نيازمند است واحترام به اين سکوت يعني صميميت بيشتر. سکوت طولاني در زنان ممکن استبه معني آزرده خاطر بودن باشد اما در مورد مردها اين طور نيست.
به مردان فضا بدهيد.
گاهي شوهر خود را رها کنيد تا با خود خلوت کند. با دوستانش بهورزش برود و به خانواده? خود تنها سر بزند! مدام دنبال او نباشيد فضايرها شدن، اين چيزي است که آنها گاهي به آن نياز دارند.اگر به آنها اين فضا را هديه کنيد، آنها نيز به شما عشقميورزند.
مرد دوست دارد که از او قدرداني شود.
تشکر به مرد قدرت پرواز ميدهد. از هر کار کوچکي که براي شماانجام ميدهد. تشکر و قدرداني کنيد تا او نيز بي حساب به شما عشقبورزد.
مرد بايد تأييد شود.
تواناييهاي همسرتان را تأييد و مدام تأکيد کنيد او صاحب بهترينتواناييها و شايستهترين شوهر است و تأييد مردها يعني فورانصميميت.
بايد مورد اطمينان باشد.
به او اعتماد کنيد. با اطمينان خاطر به اين که او ميتواند و شما نيزميتوانيد به راحتي بسياري از کارها را به او بسپاريد.
مردها را تشويق کنيد.
مرد عاشق تشويق است. کف زدنها را فراموش نميکند و پشت او زدن بهعلامت تشويق را حس ميکند. مرد، آفرين شما را تا عمر دارد به خاطرميسپارد.
من نيز لبخند شما را بعد از اجراي اين قوانين طلايي، تا هميشه به خاطردارم!

0

همسرم از من به خاطر چاق بودنم، بدش می‌آید