اشتباهات رايج آقايان در روابط زناشويي!




مردان اغلب فکر مي کنند که مي دانند همسرشان چه مي خواهد. اماهمه زنان مشابه هم نيستند!
1چيزهايي که همسرتان مي خواهد مي دانيد
مردان اغلب فکر مي کنند که مي دانند همسرشان چه مي خواهد. اماهمه زنان مشابه هم نيستند. به گفته کارشناسان آموختههاي مردان حتي از تجربيات همسر قبلي شان ممکن است در مورد همسر فعليشان صدق نکند. اين موضوع نه تنها در مورد ترجيحات جنسي بلکه در موردروابط عاطفي هم صدق مي کنند. زناني هستند که نمي توانند با فعاليتجنسي رابطه عاطفي با همسرشان برقرار کنند و زناني هستند که بهسادگي با همسران شان رابطه عاطفي برقرار مي کنند و بقيه زنان درميانه اين طيف قرار مي گيرند.

?? احساس جنسي مردان و زنان مشابه هم است
هنگامي که مردي با زني مقاربت مي کند، دخول آلت مردانهبه قدري حس قوي اي در مرد ايجاد مي کند که نمي تواند تصور کند که ممکناست زن احساس مشابهي نداشته باشد. ممکن است او احساسي مانند احساس شماهنگام مشت خوردن به شکم پيدا کند که باعث تهوع شما ميشود.

?? از ساختمان بدن زن اطلاعات کاملي داريد
اغلب مردان به طور کلي مي دانند که کليتوريس کجاست و کجا مي توانند آنرا پيدا کنند. اما نمي شود گفت آنها واقعا عمل آن را درک ميکنند. ?? سال پيش در شروع به اصطلاح «انقلاب جنسي» يک کتابپرفروش به نام «لذت امور جنسي» توجه مردم را به اهميت کليتوريسدر ايجاد ارگاسم جلب کرد. اما اين عقيده که زنان بايد بتوانند ازطريق دخول آلت در واژن به ارگاسم برسند، هنوز ميان بسياري ازمردان باقيمانده است.
بسياري از درمانگران در اين حوزه با مرداني برخورد مي کنند که ميگويند: «زنم بدون تحريک کليتوريس به ارگاسم نمي رسد» وتقاضاي کمک مي کنند و پاسخ اين است بسياري از زنان اصولا باتحريک کليتوريس است که به ارگاسم مي رسند. مردان همچنين درمورد نحوه لمس کليتوريس و حساس بودن آن ناآگاه هستند. از طرفديگر در برخي از زنان لمس کليتوريس احساس خاصي ايجاد نمي کند ياحتي ممکن است دردناک باشد. برخي از آنها هم لمس غيرمستقيم کليتوريس راترجيح مي دهند.
چگونه مي توانيد بفهميد که همسرتان چه نوع لمسي رادوست دارد؟ سعي کنيد از او بپرسيد.

4مرطوب شدن دستگاه تناسلي زن به معناي تحريک شدن او است
گاهي مردان پيش از انجام مقاربت منتظر مي مانند تادستگاه تناسلي خارجي زنان براي دخول به قدر کافي مرطوب و لغزندهشود. لازم نيست در اين مورد نگران باشيد.
کارشناسان مي گويند اينکه مرطوب شدن دستگاه تناسلي خارجي زنبه معناي تحريک شدن کامل اوست، باوري نادرست است.
برخي از زنان نسبت به زنان ديگر مرطوب تر مي شوند و اينکه ميزاننرم شدگي طبيعي اين منطقه در يک زن از روزي به روز ديگرمتفاوت است. اين ميزان رطوبت با مرحله چرخه ماهيانه که زن در آنقرار دارد نيز تغيير مي کند و ممکن است تحت تاثير استرس و داروها همباشد.

?? سکوت طلايي است
خيلي از مردان فکر مي کنند که هنگام آميزش جنسي بايد ساکت باشنداما تا شما حرف نزنيد همسرتان نمي فهمد از چه چيزهايي راضيهستيد و از چه چيزهايي ناراضي. اگر مي خواهيد احترامتان را به همسرتان حفظ کنيد، بايد بدانيد که زني که مي خواهد شما راارضا کند، از اينکه او را هدايت کنيد احتمالا بيشتر ممنون خواهد شد.به گفته کارشناسان به کار بردن جملات ساده اي مانند «اين جوريدوست دارم» مي تواند به ارتباط جنسي شما کمک کند.
پايگاه اطلاع رساني تنظيم خانواده

0

دسته ای از دردهای جنسی که نیاز فوری به درمان دارند!