بهترين زمان معاشقه چه وقت است؟!




زمان برقراري رابطه جنسي ميان زوجين بستگي کامل به آمادگيروحي و رواني و جسمي طرفين دارد که براي هر زوج متفاوت است...
مسئول آموزش کلينيک سلامت خانواده دانشگاه شاهد با بيان اينکهبرقراري رابطه جنسي ميان زن و شوهر به زمان خاصي از شبانهروز محدود نميشود. گفت: مکان برقراري رابطه جنسي و اتاق خوابتاثير بسزايي در ايجاد يک آميزش خوب دارد.

دکتر اخوان تقوي در رابطه با بهترين زمان آميزش زوجين اظهارداشت:« زوجين هر زماني که هماهنگي داشته باشند ميتوانند رابطهجنسي داشته باشند و نياز به زمان خاصي نداشته و هر زماني که هر دوآمادگي داشته باشند بهترين زمان براي برقراري اين رابطه بينزوجين است.
گفته شده که صبح ها قبل از رفتن به محل کار و آغاز فعاليت روزانهبهترين زمان براي آميزش جنسي زوجين است چرا که زوجين هم به لحاظذهني و فکري آرامش دارند و هم به دليل اينکه ميانجيهاي شيميايي که درحين يک رابطه خوب زناشويي اتفاق ميافتد ايجاد آرامش ميکند.


وي افزود:« زمان برقراري رابطه جنسي ميان زوجين بستگي کامل بهآمادگي روحي و رواني و جسمي طرفين دارد که براي هر زوج متفاوتاست و قاعده و زمان مشخصي ندارد اما مکان برقراري رابطه جنسي و اتاقخواب تاثير بسزايي در ايجاد يک آميزش خوب دارد.»
اين درمانگر اختلالات جنسي افزود:«اتاق خواب دو کاربري دارد؛ يکيايجاد افزايش آرامش و علاقه و صميميت بين زوجين و ديگراينکه ايجاد يک رابطه جنسي خوب و به دور از استرس و مشخص ميشود کهاتاق خواب انباري، محل کار، يا محل تماشاي تلويزيون و يا خواندنروزنامه نيست و اينکه برخي افراد بعد از برگشت از محل کار، دراتاق خواب کارهاي اداري خود را انجام ميدهند و يا در اتاق خواب بهتماشاي تلويزيون ميپردازند اشتباه است.

وي افزود:حتي اتاق خواب محل رفع و رجوع و حل اختلافات نيست و اين کاربايد در اتاق ديگري انجام گيرد و اتاق خواب بايد هميشهيادآور خاطرات شيرين و دلچسب زندگي باشد و نصب تابلوي اقوامفوت شده که موجب حزن و اندوه ميشود به هيچ وجه جايز نيست و دراتاق خواب افراد بايستي حتما قفل باشد. دکتر اخوانگفت:برخي زوجين که داراي فرزند هستند از اينکه در اتاق خواب خودرا قفل کنند به دليل کنجکاوي فرزند خود شرم دارند در صورتي که زوجينهمانطوري که به فرزند خود آموزش ميدهند که زماني که کسي داخل حمام استابتدا در بزنند،همانطور هم بايد به آنها آموزش دهند که بدونگرفتن اجازه و در زدن وارد اتاق والدين خود نشوند.
بنابراين زوجين حتما به هنگام برقراري روابط جنسي بايد اتاق خوابخود را ايمن کنند تا به دور از هر گونه استرس و تشويش بتوانندرابطه خوبي داشته باشند و ميتوانند از موسيقي ملايم استفاده کنند تاهيچ صدايي به بيرون از اتاق خواب نرسد و اگر اتاق آنهاپنجرهاي دارد حتما آن را پوشيده نگه دارند.
نکاتي که زوجين براي برقراري يک رابطه زناشويي خوب بايد در نظرداشته باشند اين است که از قرار دادن هر گونه وسايل صوتي وتصويري مثل راديو و تلويزيون و تلفن ثابت يا همراه در اتاق خواب خودخودداري کنند و اتاق خواب خود را از لحاظ رنگ آميزي و نصبتابلوهاي تزئيني آراسته کرده و از رنگهايي براي اتاق خواب خوداستفاده کنند که موجب آرامش روحي آنها شده و از هر گونه قهر وکشمکش در اتاق خواب دوري کنند اوقات صميميت خود را افزايش دهند.
مطرح کردن مسايل دلچسب و خاطره انگيز و با هم خنديدن، نقشبسزايي در صميميت زوجين دارد و برقراري رابطه جنسي نيازي بهزمان خاصي نداشته و هر زماني که هر دو آمادگي داشته باشند بهترينزمان براي برقراري رابطه بين زوجين است و مهم ترين هدف هم از روابطجنسي ميان زن و شوهر ايجاد و افزايش همين صميميت و ثبات و دوامزندگي مشترک و فراهم کردن کانوني گرم براي تربيت وپرورش فرزنداني صالح براي جامعه است.
سلامانه

0

چگونه با همسر آینده مان از لحاظ جنسی سازگار شویم؟