همسرتان را بطور غيرمستقيم به رابطه زناشويي ترغيب کنيد!




درصورتيکه شما جذابيت سابق خود را براي او از دست داده و برايش عاديشده ايد، بايد مجددا” به حال و هواي گذشته برگرديد و مجددا”صفات جذاب و مورد علاقه او و خواسته هايش را در خود زنده کنيد
هر چقدر هم که از شروع زندگي مشترک شما و همسرتان زمانگذشته باشد، بازهم شما هميشه شروع کننده رابطه جنسي هستيد.هرچند مردها از پيش قدم شدن براي رابطهجنسي هيچ ابايي ندارند ولي همه آنها دوست دارند کهگاهي هم زن اولين قدم را براي شروع بردارد.



در حقيقت مردها هيچوقت نميفهمند که چرا بعضي از زنهاهرگز از آنها تقاضاي رابطه جنسي نميکنند؟
براي خودداري زنها در ابراز تمايل و اقدام براي شروع رابطهجنسي دلايل متعددي وجود دارد که در اينجا شايعترين آنها را موردبررسي قرار ميدهيم. شما با بکار گيري چند نکته سادهميتوانيد بر اين اشتباه زن فايق آمده و او را وادار سازيد که حداقل درنيمي از موارد براي انجام رابطه جنسي با شما پيش قدم شود.




?- اغلب زنها احساس ميکنند که اجباري براي شروع رابطه جنسي ندارند.آنها ميدانند که مرد هر وقت که بخواهد تقاضاي خود را براي رابطه جنسيمطرح ميکند و آنها خواسته مرد را برآورده خواهند کرد. وقتي که هميشهشما درخواست کننده رابطه جنسي باشيد، ديگر زن اجباري براي خودشدر اينکار نخواهد ديد و احساس ميکند که هرگز مجبور بهشروع رابطه جنسي نخواهد بود.


براي حل اين مشکل شما بايد گاهي خويشتن دار باشيد تا ارزش شمامشخص شود! اگر شما قبلا” در هفته چند بار رابطه جنسي داشتهايد حالا زن در همين فاصله زماني منتظر شماست. در طول هفته او را بابوسه هاي شهواني و ماساژ تحريک کنيد و هنگاميکه احساس کرديد کهخوب تحريک شده است، زيرکانه خود را کنار بکشيد و بکار ديگري غيراز رابطه جنسي مشغول شويد.
اگر يک هفته به اينکار ادامه دهيد مطمئن باشيد آنقدر او را تحريککرده ايد که مطمئنا” ديگر آخر هفته، شما را راحتنخواهدگذاشت!!




?- در برخي از جوامع عقب افتاده اين تصور وجود دارد که فقط زنهاي هرزهو بدکاره شروع کننده رابطه جنسي هستند. لذا درخواست رابطهجنسي از جانب زن يک پديده زشت محسوب شده و همه از آنرويگردانند. در چنين شرايط فرهنگي، زن ميپنداردکه در صورت پيش قدم شدن براي شروع رابطه جنسي، از جانب مرد متهمبه هرزگي و فساد شده و ممکنست از سوي او رانده شود.


شما بايد ريشه چنين تفکري را در ذهن او بخشکانيد. فقط کافي استيکروز براي او توضيح دهيد که چگونه و با انجام چهکارهايي توسط وي، تحريک ميشويد و به او بگوييد چون شما زن وشوهر هستيد شروع رابطه جنسي توسط او به هيچ وجه عيبينداشته و شما را خيلي خوشحال ميکند.
منتظر برداشتن اولين قدم از سوي همسرتان باشيد و او را بخوبي در موردرفتاري که انجام ميدهد راهنمايي کنيد. وقتي او نشانه هاي لذت را دروجود شما ببيند و مورد تشويق قرار گيرد، کليه افکار پوسيدهقبلي را بدست فراموشي خواهد سپرد.




?- بعضي از زنها بخاطر ترس از طرد شدن ازسوي مرد، هرگز برايشروع رابطه جنسي پيش قدم نميشوند. آنها هميشه از بابتواکنش منفي از سوي مرد نگرانند و ميترسند عملي را انجام دهند کهمورد پسند و رضايت مرد نباشد.
براي غلبه بر چنين احساسي بايد او را مرتب مورد تشويق قرار دهيد.مثلا” اگر زن دست خود را روي ران شما گذاشت، دستش را همانجابگيريد يا اگر شما را بوسيد، شما هم با بوسه هاي آتشينپاسخ او را بدهيد و همين طور او را مرحله به مرحله جلوببريد.




به اين ترتيب با واکنش مناسب به تحريکات او ميتوانيد اعتماد به نفس زنرا بالا برده و ترس او را از بين ببريد. بعد از مدتي زن ميتواندبراحتي خودش رابطه جنسي را شروع کند. براي کمک بيشتر به او بهتر استبرايش توضيح دهيد که از انجام چه کارهايي در رابطه لذت بيشتريميبريد. او با کمال ميل آنها را براي شما انجام خواهد داد. بياد داشتهباشيد که هرگونه عکس العمل ناخوشايندي از جانب شما ممکن استتاثير منفي و غيرقابل جبراني در ذهن او بجا بگذارد.
?- گاهي ممکن است زن سرحال نبوده و دل و دماغ براي رابطهجنسي نداشته باشد. کاهش ميل جنسي در زن يا عدم جذابيت مرد براياو، همه ميتوانند باعث شوند تا زن به بهانه هاي گوناگون مثلسردرد يا احساس کسالت از انجام عمل جنسي سرباز زند.




بي ميلي جنسي در زن مشکلترين و سخت ترين موضوعي است که شما با آنمواجه ميشويد. ابتدا بايد مشخص کنيد که علت بي علاقگي زنبه رابطه جنسي چيست، سپس درصدد رفع علت آنبرآييد. اگر به مرور زمان و بتدريج علاقه او نسبت به شما کم شدهباشد، بايد علت آنرا دقيقا” بررسي نموده و موقعيت خود را تثبيتکنيد.
اگر رابطه جنسي براي شما عادي شده،سعي کنيد تا روش خود راعوض کنيد و جذابيت بيشتري به آن بدهيد. بزودي خواهيد ديد که تمايلهمسرتان براي رابطه با شما بالا خواهد گرفت.




درصورتيکه شما جذابيت سابق خود را براي او از دست داده و برايش عاديشده ايد، بايد مجددا” به حال و هواي گذشته برگرديد و مجددا”صفات جذاب و مورد علاقه او و خواسته هايش را در خود زنده کنيد.به اينترتيب خيلي زود آتش عشق و علاقه او نسبت به شما دوباره شعله ور خواهدشد.
با کمي صبر و پشتکار و بکار گيري نکات بالا شما ميتوانيدحتي خجالتي ترين زنها را هم وادار کنيد تا در برخورد باشما برايشروعرابطه جنسي پيش قدم باشند.

مجله راستينه

0

تاثیر خارق العاده این عوامل بر رابطه زناشویی شما!