براي دختردار شدن چکار بايد کرد؟




نزديکي هايي که چند روز قبل از آغاز دوران قاعدگي زن و ياچند روز بعد از آن به دليل تعداد بالاي تخمک هاي زن شانس داشتنفرزند دختر را بالا مي برد.

تقويم چيني را دنبال کنيد:
در حالي که بسياري از پيشگويان ادعا مي کنند که نمي توانبر جنسيت نوزاد تاثير گذاشت بسياري از تئوري هاي جالبيدر اين مورد تحقق يافته است.




برخي از والدين با جرات مي گويند که با تغيير در شرايط نزديکي وحتي داشتن شرايط رومانتيک خواص به آرزوي داشتن فرزند دختردستيافته اند. جالب است بدانيد که حتي تغييرات عاطفي مربوط به دختردار شدن نيز راهنمايي از سمت تقويم چيني است.




خصلت و اصل تقويم چيني تطابق سن مادر و ماه باردار شدن است بهعنوان مثال اگر مادري با سن 25 سال قصد داشتن فرزند دختر را داردبايد ماه بارداري خود را يکي از ماههاي آپريل - مي و يا ژانويهرانتخاب کند.

رژيم دخترانه بگيريد:
داشتن يک رژيم غذايي مناسب که بايد از چند هفته قبل از بارداريآغاز شود مثمر ثمر خواهد بود. بر اساس نظر متخصصان برايداشتن فرزنددختر بايد رژيم غذايي اسيدي مانند مصرف ميوه هايي همچونپرتقال، گريپ فروت، ليمو و از اين قيبل را دنبال کردچرا که محيط اسيدي رحم اسپرم هاي مردانه را از بين مي برد وشانس توليد و استقامت اسپرم دختر را بالا برده و منتهي بهبارداري فرزند دختر مي شود.




متخصصان تغذيه اي هم رژيم غذايي پر از کلسيم و منيزيم را استفادهکنيد و از غذاهاي نمکي و حاوي پتاسيم تا حد امکان استفادهنکنيد.



تغييرات رابطه جنسي:
اکثر متخصصان معتقدند که داشتن نزديکي هاي مکرر و منظم سيستم بدني زنرا براي داشتن فرزند دختر قدرتمند تر خواهد کرد همچنينمقاربت هاي سطحي نفوذي هم بهترين شرايط است.

زمان مناسب نزديکي:
بر اساس تحقيقات نزديکي هايي که چند روز قبل از آغاز دورانقاعدگي زن و يا چند روز بعد از آن به دليل تعداد بالاي تخمکهاي زن شانس داشتن فرزند دختر را بالا مي برد.
به طوري که هر روز تا چهار روز مانده به روز شروع دورانقاعدگي و چند روز بعد از اتمام آن نزذيکي داشته باشيد.

حمام آب ولرم داشته باشيد:
اگر مرد قبل از نزديکي حمام آب ولرم بگيرد اما بيشتر به سمتسردي برويد يعني اين کار را با آب سرد و ولرم بيشتر انجام دهيدچرا که گرماي زياد اثر منفي دارد.

مجله باعلم

0

برای پسر دار شدن چکار باید کرد؟