10 مشکل اصلي در ازدواج هاي فاقد رابطه جنسي













10 مشکل اصلي در ازدواج هاي فاقد رابطه جنسي

10 مشکل زير چالش هاي اصلي هر ازدواج بدون رابطه جنسي است.
مشکل شماره 1
خسته بودن ميل جنسي. کاملاً مشخص است. بعضي از ما ميل جنسي بسيار قويداريم و بعضي از ما اينطور نيستيم. مهمترين مشکل ازدواج هاي فاقدرابطه جنسي اين است که شما يا همسرتان يا هر دوي شما از نظر جنسي خستههستيد. يعني ميل جنسي بسيار پايين بوده يا اصلاً وجود ندارد.
مشکل شماره 2
اين خستگي معمولاً به عصبانيت مي انجامد. وقتي چيزي کهميخواهيد را به دست نياوريد، خسته ميشويد و اين معمولاً موجب بروزعصبانيت در شما ميشود. در واقع، ممکن است به اين دليل ازدواجتان فاقدرابطه جنسي است که يکي از شما از ديگري عصباني است. اگر آنچيزي که ميخواهم را به من نمي دهي پس من هم آن چيزي کهتو ميخواهي را به تو نمي دهم.
مشکل شماره 3
داستان کنترل کردنها شروع ميشود. از خستگي سعي ميکنيد همسرتان راکنترل کنيد تا طور ديگري رفتار کند و هرچه بيشتر سعي ميکنيداو را کنترل کنيد، بيشتر همسرتان را از خود دور ميکنيد. عصبانيت وفاصله اي که بينتان مي افتد، در زندگيتان ريشه گرفته ورابطه جنسي به يک ميدان نبرد برايتان تبديل ميشود.
مشکل شماره 4
سردرگمي اتفاق ميافتد. چه اتفاقي ميافتد؟ چه چيزتغيير کرده است؟ چرا همسرم ديگر من را نميخواهد؟ چرامن ديگر همسرم را نميخواهم؟ براي تغيير اين وضعيت چهميتوانم بکنم؟ چه مدت ميتوانم اين وضعيت را تحمل کنم؟ اگرمشکل جنسيمان برطرف نشود چه اتفاقي ميافتد؟ چه ميتوانمبکنم؟ سوال پشت سوال و پاسخ به اين سوالها به نظر دستنيافتني ميرسد.
مشکل شماره 5
اعتماد به نفستان پايين ميآيد. احتمالاً اوايل آشنايي به نظر همجذاب ميرسيديد و الان اين جذابيت به هيچ تبديل شده است. ظاهر،نوازشها، مکالمات آرام و تحريک کننده قديم ديگر جايي بين شماندارد. اعتمادبه نفس شما شديداً پايين آمده و متعجبيد که چهمشکلي داريد؟ آيا ديگر به اندازه قبل جذاب نيستيد؟ آيا دليل نبودرابطه جنسي در ازدواجتان شما هستيد؟ و اينجاست که احساس شرم وگناه همه ذهنتان را پر ميکند.
مشکل شماره 6
به دوراهي اخلاقي ميرسيد. براي ازدواج ارزش قائل هستيد و ميخواهيد کهقداست رابطه تان را نگه داريد. بچهها و کل خانواده را دوستداريد اما فکر ادامه اين رابطه بدون وجود صميميت و رابطه جنسي برايتانغيرقابل تحمل است. آيا اين رابطه اينقدر خوب است که نبايد ترکش کنيديا اينقدر هم بد است که نميتوانيد تحملش کنيد؟ کدام کار درست است؟ آيابايد در ازدواج بدون رابطه جنسي بمانيد يا آن را ترک کنيد؟
مشکل شماره 7
باورتان نميشود که به خيانت فکر کنيد. اگر بخواهيد با يکنفرديگر که از نظر جنسي جذبتان ميکند رابطه داشته باشيد چهميشود؟ آيا ميتوانيد اينکار را بکنيد؟ آيا اشکالي ندارد يک رابطهجنسي بدون تعهد با يک نفر ديگر داشته باشيد؟ چه فکرميکنيد؟ به خودتان گوش دهيد. ببينيد شما داريد به آن فکر ميکنيدو اين شما را ميترساند.
مشکل شماره 8
براي کمک پيش که ميرويد؟ درمورد مسائل و مشکلات اين ازدواج فاقدرابطه جنسي با که حرف ميزنيد؟ دوستانتان؟ روانشناس؟ خواهر يابرادرتان؟ نه؛ خواهشاً هرکسي که هست بچه هايتان نباشد. آيا بايدپيش روانشناس برويد و درمورد اين ازدواج بدون رابطه جنسي با اومشورت کنيد؟ آيا همسرتان هم با شما ميآيد؟ مطمئناً اگر با کسيدردودل نکنيد ديوانه ميشويد.
مشکل شماره 9
بايد يک راه حل پيدا کنيد. بايد علت و ريشه آن را پيداکنيد. آيا يک مشکل جسمي است؟ آيا يک مسئله رابطه اي است که شما را دريک ازدواج بدون رابطه جنسي اسير کرده است؟ شايد هم يک مشکل شخصي باخودتان يا همسرتان؟ شايد هم يک تاثير فرهنگي است؟ هرچه کههست بايد علت اصلي را پيدا کنيد.
مشکل شماره 10
ميترسيد که اين نبود رابطه جنسي رابطه تان را بر هم بزند. نمي توانيدحتي لحظه اي به آن فکر نکنيد. ميترسيد اين مشکل آخر ديوانه تان کند.ترس و اضطراب همه وجودتان را گرفته است. اما بايد همه اينها راکنار بگذاريد.

بله اينها 10 مشکل اصلي همه ازدواج هاي بدون رابطه جنسي است. اگرشما هم کمتر از 10 مرتبه در سال با همسرتان رابطه جنسي داريد، يعني درچنين رابطهاي هستيد.
مردمان

0

پیش‌نیاز رابطه زناشویی لذت بخش برای یک زن