يک نشانه درهمسرم آزارم مي دهد !! آيا اوخيانت مي کند













يک نشانه درهمسرم آزارم مي دهد!!آيا او بي وفاست وخيانت مي کند

مدتي است که من ازدواج کرده ام و با همسرم مشکل خاصي نداريم. اما يکمشکل کوچک مرا به شدت آزار مي دهد. اينکه شوهرم حلقه ازدواجمانرا دست نمي کند. البته اين را ديده ام که سه چهارم مردهاي متاهلحلقه دستشان نمي کنند همچنين مي دانم که در فرهنگ و مذهب مااستفاده از طلا براي آقايان مناسب نيست. اما برايم سوال است کهچرا همسرم با وجود اينکه کارش، يک کار يدي نيست حلقه ازدواجمانرا دست نمي کند؟ شايد با اين کارش مي خواهد به همه نشان دهد که هنوزمجرد است. شايد هم يکي از نشانه هاي خيانت و بي وفايي به همسرباشد
خانم منر مشاور خانواده و مدير بخش مشاوره سايت ام اس ان پاسخ ميدهد:
ابتدا اين را بگويم که دلايلي را که گفتي شامل همه مرداننمي شود و همه مردهاي متاهلي که حلقه شان را دست نمي کنند بي وفا، وخيانت کار نيستند و نمي خواهند به اطرافيان نشان دهند که هنوز مجردهستند.
به نظر من، چقدر خوب است افراد را با توجه به قابليت ها وشايستگي هايشان بسنجيم نه با يک حلقه ازدواج. به خاطر داشته باشکه حلقه ازدواج يک نماد است نه يک وسيله براي اعلام کردن ازدواج بهاطرافيان. حلقه ازدواج به راحتي قابل درآوردن و افتادن است بنابراينبراي آقايان که در بيرون از منزل کار مي کنند و دقتشان به ميزان دقتخانم ها نمي رسد، قدرت نگه داري و محافظت از آن کمي سخت است.

0

10 چیزی که پسرها آرزو می کنند دخترها بدانند!