در دنياي عشق و عاشقي، همه چيز زيبا و جذاب است. اول مسحور همميشويد، طوريکه اصلاً نميتوانيد دست از هم بکشيد. مدام با هم درتماسيد يا اساماس ميزنيد. هر لحظه از کنار هم بودنتان توام بااکتشافات تازه درمورد همديگر و رابطهتان است. با گذشت زماناين عشق خام کاملتر شده و کمکم به دوستاني خيلي خوب و يارانهميشگي براي هم تبديل ميشويد. به طور اجتنابناپذيري سالهايبعد از ازدواج عادتهايي در دو طرف ايجاد ميکند. کمي فکر کردن و تلاشبراي بهبود کيفيت زماني که دو طرف کنار هم ميگذارند، تغييرشگرفي در رابطه آنها ايجاد ميکند که پايههاي عشقي بادوام وهميشگي را برايشان فراهم خواهد کرد. در ازدواج برخلاف زمان دوستيو آشنايي، با هم بودن ديگر فقط به شام در رستورانها و کافههايشيک ختم نميشود و حتي سادهترين برنامهها هم ميتواند خاطراتي بهيادماندني در ذهنتان ايجاد کند.

خريد موادغذايي: بيدار شدن و به خريد موادغذايي موردنياز روزانه رفتننبايد حتماً کاري از سراجبار و خستهکننده باشد. ميتوانيد به آن بعنوانفرصتي براي غذاهايي که ميتوانيد در روزهاي آتي با هم درست کنيد فکرکنيد. کمي در اينترنت براي دستورغذاهاي جديد جستجو کنيد. ليست خريدتانرا با خودتان ببريد و موقع خريد کردن به لذتي که آن آشپزي دونفرهبرايتان خواهد داشت فکر کنيد.

پيادهروي آخرهفتهها: به جز اين ديگر چه زماني زن وشوهر ميتواند شانهبهشانه و دست در دست هم راه بروند و از زمان با همبودن خود لذت ببرند. البته بهتر است در اين مواقع تلفن همراهتان راخاموش کنيد که زنگهاي آن صميميت دونفرهتان را بر هم نزند. وقتيهوا گرمتر باشد و گلها و درختها زيبا و سرسبز، زماني جادوييرا کنار هم خواهيد گذراند.

آخرهفتههاي دونفره: چند ساعت مرخصي براي با هم بودن هيچفايدهاي ندارد. دو روز آخر هفته دست از کار بکشيد، گوشيهايموبايلتان را خاموش کنيد، کمي خريد کنيد. چند فيلم سينمايي ازقبل آماده کنيد و تعطيلات آخر هفتهاي عالي در کنار هم بگذرانيد.اين بهترين زمان است که روي کاناپه کنار هم بنشينيد و لذتببريد.

زيباسازي حياط خانه: اگر هوا خوب باشد ميتوانيد کمي در حياط خانهباغباني کنيد. به گلفروشي محل برويد، کمي تخم گل بخريد و باهم در باغچه خانه بکاريد. اين تجربه براي ماهها خاطرهاي خوش درذهنتان ايجاد خواهد کرد.

ماشينسواري: يک سفر درونشهري با اتومبيل شخصيتان اين امکان را فراهمميکند که زماني عالي را کنار هم بگذرانيد و کلي هم سياحت کنيد.يک سبد پيکنيک و زيرانداز همراه خود برداريد تا اگر محليمناسب پيدا کرديد کنار هم ناهاري عاشقانه صرف کنيد.

يک روز در شهر مثل توريستها: چند نفر هستند که از ديدنيهايشهرشان ديدن کرده باشند؟ براي بازديد از مناطق ديدني شهرتان وقتبگذاريد. چه موزههاي نزديکتان باشد و چه آثار تاريخي وچه جديدترين تئاتر شهر، هميشه کشف دوباره محلي که در آنزندگي ميکنيد لذتبخش خواهد بود.

حرف زدن شبهنگام: هيچ زماني براي ابراز احساسات بهتر اززماني نيست که کنار هم روي تخت دراز کشيدهايد. اين نوع صميميت است کهباعث ميشود هيچوقت از هم جدا نشويد.

رابطهاي که طي سالها کنار هم بودن تقويت ميشود باعث ميشود زماني را کهزن و شوهر کنار هم ميگذرانند، صرفنظر از نوع فعاليت آن، بسيارپربارتر باشد. هيچوقت اين واقعيت را فراموش نکنيد که باوجوداز بين رفتن شور و هيجان اول ارتباط، اين همسرتان است که با اوزندگي ميکنيد: کسي که همه زندگيتان دوستش داشتهايد.

0

یک همسر واجد شرایط