? راه براي رومانتيک بودن



بسياري از افراد بطور خدادادي داراي استعداد براي انجام رفتارهايرمانتيک مي باشند. حتي بي احساس ترين انسانها نيز مي توانند ميز شامرمانتيکي را تدارک ديده، بدون دليلي خاص گـل بـه خـانه آورده ويا به يکباره شروع به تحسين و تمجيد از همسرشان بنمايند.

در زير پيشنهادات ساده اي ارائه شده اند که براحتي و بدون زحـمتبـسيـار مـي توانيد همسر خود را تحت تاثير قرار دهيد. براي اينکارآماده شويد.

ليستي را تهيه کنيد:

ليستي از مناسبتهاي گوناگـون از قـبـيل تـاريخ اوليـن روزيکه همديگر را ملاقات کرديد، سالروز ازدواج و تاريخ تولد، را تهيهنماييد. در ايـن روزهـا کـمي آب و رنگ به زندگي خود دهيد.غذايي مخصوص درست نماييد (و يا سـر راه از بـيـرون تـهيه کنيد). براياو کارت تبريک خريده و يا نامه اي کوتاه برايش بنويسيد تا بفهمد کهفراموشش نکرده ايد.

بسلامتي او بنوشيد:

هنگامي که سر ميز شمام مي نشينيد، بـسلامـتي هم بنوشيد. حتمانبايد مشروبات الکلي باشد، يک ليوان آب خـنـک يـا چـاي نـيـزهـمـان کـار را انـجـام مي دهد. جمله اي عاشقانه به او گفته و بهسلامتي آن بنوشيد.

جلو رفته و او را نوازش کنيد:

از قدرت نوازش استفاده کرده تا خاطره اي ماندگار را براي او درطول روز باقي بـگـذاريـد. چنين چيزي نيست کهبگوييم براي بوسيـدن هنـگام خـداحافـظي و رفتـن از خـانهوقـت و نيز زمان برگشتن، وقت نداريم. همـچـنـيـن در آغـوشکشـيدن يـکـديـگر بـعد از يک روز پردغدغه عملي در خور تقديراست.

يک آلبوم عکس تهيه کنيد:

هميشه عکس بگيريد. دوربـيـن خـود را فـقط براي روزهاي تعطيل ومناسبت هاي خاص مورد استفاده قرار ندهيد. آلبوم عکسي از زنـدگيروزمـره خـود ايـجاد نـمـايـيد. هر دوي شما بعدها گرمي لحظات باهم بودن را هنگامي که به آن تصاوير نگاه ميکنيد، تحسينخواهيد کرد.

از چيزهاي جالب نوت برداري کنيد:

هر روز چيزي را براي او کنار بگذاريد. يک مـقاله شنيدني ازروزنامه، لينکي در يک سايت و يا داستاني که در محل کارتان شـنـيـدهايـد. او از ايـنـکه در طـول مـدت روز بـه فـکـرش بوده ايد از شما قدرداني خواهد کرد.

فکور باشيد:

هر روز کاري فکورانه براي وي انـجـام دهـيـد. از درسـت کـردن يـکاسـتکان قهوه گرفته تا چسباندن يک يادداشت عاشقانه به کيفاو و يا قـرار دادن شـکـلات مـورد عـلاقـه اش در کنار بالش پيشاز وقت خواب. هر فردي عاشق برخورد با چيزهاي غافل گيرانهرومانتيک مي باشد.

به سر و وضع خود برسيد:

بگـذاريـد شـمـا را در بـهـتـرين حالت ببيند. ايـن اشـتـبـاهاسـت که فقط هنگام ملاقات با غريبه ها آراسته و مرتب بـاشـيم.اغـلب زنان دوست دارند همسرشان را تميز، مرتب و در شيک ترين لباسهاببينيد.

در مورد خلق و خوي خود با او صحبت کنيد:

با او صادقانه در مورد احساسات خود صحبت کنيد. اگر دچاراسترس يا ناملايمات زندگي مي باشيد، آنها را با او مطرح کنيد.همسرتان صادقت شما را تحصين نموده و وقـتـي با ناراحتي وارد منزل ميشويد، آن را يک مسئله شخصي تلقي نخواهد نمود.

در مورد اتفاقات روز بحث کنيد:

در کنار هم نشسته و اتقافاتي را که در طي روز برايتان رخ داده،بـازگـو نـماييد. گذراندن وقت جدا از هم باعث ميگرددکه بيشتر يکديگر را تحسين نماييد...
تعداد نمايش ???? بار

0

وقتی از عشق حرف میزنیم