براي داشتن زندگي بهتر رابطه جنسي تان را بهبود ببخشيد!




با ارضاء کامل از رابطه ي جنسي خود در زندگي، در ايجاد ارتباطاتاجتماعي و کاري، موفقيت هاي بي شماري را کسب مي کنيد.
تمايل به رابطه ي جنسي در زندگي زناشويي و استفاده بهينه از آن،راهي است بسوي موفقيت و شادکامي در زندگي. به راستي با وجودمشغله هاي امروزي، آيا فرصتي را گذاشته ايد تا به اين مسئله وفوايد آن فکر کنيد.؟
يک رابطه جنسي سالم مساوي است با زندگي بهتر. اينموضوع را جدي بگيريد. مطالعات اخير توسط دکتر هلن فيشر به رويچهل هزار زوج جوان، نشان داده است که وجود رابطه ي سالم و لذتبخش در آنها، تأثير بسزايي در افزايش بازدهي کاري داشته است. در حينيک رابطه ي جنسي، بدن اکسيتکسين ترشح مي کند که به دنبال آن آرامش رادر روح و جسم ما به دنبال دارد. همچنين ترشح دوپامين وتستسترون و ديگر تغييرات شيميايي در بدن، تأثيراتي چون،خوابي راحت، افزايش خلاقيت، تمرکز بر امور کاري، افزايش اعتماد به نفسرا در پي دارد.
داشتن يک رابطه ي جنسي سالم، موجب افزايش انگيزه،اتکاء به نفس، آرامش و در نهايت کاهش هنجار هاي محيط کاري و افزايشکارآيي مي شود. به عبارت ديگر يک فرد با داشتن يک رابطه ي جنسيلذت بخش، توان کاري خود را در جهت نيل به موفقيت ها بالا مي برد.
با ارضاء کامل از رابطه ي جنسي خود در زندگي، در ايجاد ارتباطاتاجتماعي و کاري، موفقيت هاي بي شماري را کسب مي کنيد. با جود حس تمايلبه برقراري دوباره ي اين رابطه، انگيزه اي است که همچونموتوري قوي شما را بر آن مي دارد تا امور روزانه خود را سريع ولي بهنحوي صحيح به اتمام برسانيد تا خود را به منزل و همسر خودبرسانيد!
به گفته ي Ian Kerner ؛ نويسنده ي کتاب " عشق و تمايلات"؛ با يکرابطه ي جنسي دلنشين و ترشح اندورفين در اعماق وجود خود، حسزندگي و اطمينان را افزايش مي دهيد.
در مقابل، نداشتن يک رابطه ي شيرين در زندگي عواقب خاص خود را دربر دارد. صبحگاه با عدم ارضا و برقرار نکردن اين رابطه بطوردلخواه، با اعصابي متشنج، نااميدانه و عدم تمرکز بروي امور روزمزه،روبرو مي شويد. در اين صورت است که بسوي انحرافات اخلاقي و فساداجتماعي تمايل بيشتري خواهيد يافت و در نتيجه ي آن، آسيب پذيرترمي شويد.
با يک رابطه ي جنسي خوب، هر يک از طرفين از اشتباهاتيکديگر به آساني مي گذرند و در برخورد با محيط بيروني واجتماعي همخواني بيشتري را دارند.
شما در چه وضعيتي هستيد؟ دکتر هلن فيشر همواره توصيه مي کند کهزوج ها بايد کيفيت رابطه ي جنسي خود را بر ديگر مشغوليتهاي بلااستفاده ولي تکراري روزمره زندگي ( همچون، ساعتها جلويتلويزيون نشستن، مکالمه هاي تلفني بي ثمر و درواز مدت و ديگرمختلات زندگي ) ، ترجيح دهند. اگر احساس مي کنيد که دررابطه ي خود آن حس عاطفي مناسب را نداريد، سعي کنيد رومانتيک ترباشيد. به نيازهاي جنسي همسرتان اهميت دهيد و بدانيد که هدف از يکرابطه تنها زاد و ولد نيست!
و حالا صادقانه از خود بپرسيد: آيا از يک رابطه يجنسي خوب بهره مند هستيد؟ اصلا" به اين موضوع اهميتي مي دهيد؟نيازهاي جنسي طرف مقابل خود را مي شناسيد؟ اگر پاسخ شمامنفي است، به فکر تعمقي ديگر به روي رابطه خود باشيد. حتي موارداشتباه خود را يادداشت کنيد و سعي به اصلاح آن کنيد. حداقل امتحانکنيد و اين بار ببنيد که واقعا" نيازهاي هر دو طرف شما بر آورده ميشود؟
ايران سلامت

0

رابطه شکم گرسنه با رابطه زناشویی ناموفق!