در حين رابطه جنسي از چه کلماتي استفاده کنيم؟

شايد در برخورد اول ، بکارگيري واژه هاي شهواني در کلام عاطفي وبعدها در نزديکي هاي زوجين ، از نظر طرف مقابل شما خيلي خوشايند نباشدو شايد هم کلا" با اين نوع کلام، حتي درآينده هم مشکل داشتهباشد.
شما هميشه مي ترسيد که مبادا بطور ناگهاني در ملاقات اول، اينواژه ها به زبان شما جاري شود و در نتيجه ي آن، خود را به باد رسواييدهيد و تمام وجهه ي اوليه خود را در نگاه طرف مقابل از دستبدهيد. در اينجا به نکاتي پرداخته ايم که با رعايت آنها، استفادهي صحيح و به موقع از اين کلمات را در روابط عاطفي و جنسي با همسر خود،فرا مي گيريد :
نکته: براي شروع، لازمه ي بکارگيري اين واژه ها، گذشت زماناست: پس از برقراري حس عاطفي و عاشقانه است که به زبان آوردنآنها خوشايند است نه قبل آن! بنابراين بگذاريد چند صباحيبگذرد!!
و اما چطور بايد به موقع و درست از اين واژه ها استفاده کرد؟

1- در واژه هاي خود از عبارات مأنوس و جاري استفاده کنيد.
اگر بخواهيد دقيقا" همان کلماتي را که در فيلم ها ديده ايم را بهزبان بياوريم، خيلي مضحک به نظر مي رسد. شايد تصور شما بر اين است کهاستفاده از اين واژه ها مهارت خاصي مي خواهد. ولي حقيقت اين است کهاين طرز صحبت، همان کلامي است که خودمان نيز مي توانيم به راحتي بهزبان بياوريم و خيلي خوب هم از عهده ي آن بر مي آييم! اين واژه هادقيقا" از درون ما بر مي خيزند و خود ما با توجه به وضعيتروحيمان بايد طريقه اداي آن را انتخاب کنيم.
2- ريتم آواي خود را بشناسيد.
هر کسي خود مي داند که با چه لحني اين کلمات را به زبان بياورد،اين بستگي به خود شما دارد، مي توان با صدايي بم و رومانتيک و برخي با تغيير در زير و بم تن صدا و در مواردي هم به آراميو نجواکنان، اين کلمات را بکار برد. بسته به نوع شخصيت هر کس، در بعضيموارد، نحوه به زبان آوردن اين واژه ها همان انعکاس نوع گفتارروزمره آن شخص است و در برخي ديگر به کلي متفاوت است. شايد هم درحين کلام خود، از تمامي حالات تن صدا براي ايجاد هيجان بيشتر در ادايواژه ها استفاده کنيد تا نفر مقابل اصلا" نتواند حالت و واژه بعدي شما را، حدس بزند و در نتيجه هميشه در حالتي هيجان زده منتظرکلمه بعدي شما خواهد ماند.
3- تعداد اين واژه ها را در حافظه ي خود افزايش دهيد.
بيشتر ما سعي مي کنيم از بکارگيري دشنام و ناسزا جلوگيريکنيم. اما تغيير در نحوه ي کلام خود با همسرمان، فرصتي است تا خودرا در زمان مناسب از چهارچوب ادبي حرف زدن بيرونبياوريم. بايد اينقدر از نظر اين لغات قوي باشيم که در حين اين نوعکلام از لغتهاي باليني استفاده نکنيم ( مثل آلات جنسي و کلمات مستهجنديگر ). اگر فقر لغوي در اين زمينه داريد مي توانيد از طريقکتاب هاي آموزشي و سايتهاي اينترنتي، و يا فيلم هايي در اينزمينه، اطلاعات خود را افزايش دهيد. ( اگرچه برداشت از اينفيلم ها خيلي موثر و موثق نيست)
4- در تنهايي با خود تمرين کنيد.
کارول کوئين نويسنده کتاب "بروز احساسات شهواني " در مطالب خود هموارهتوصيه کرده است که در تنهايي با خود کلمات شهواني را تکرار کنيد تا درحين نزديکي با همسر خود نيز بتوانيد بر زبان خود جاري کنيد. تنها باتکرار اين واژه ها در ذهن خود، قادريد بعد ها آنها را با صداي بلندنيز بيان کنيد.
5- قوانين خاصي را بين خود و همسرتان مقرر سازيد.
بعضي اوقات خيلي از افراد از ترس تمسخر نفر مقابل، اين واژه ها را بهزبان نمي آورند. بنابراين قبل از شروع به برقراري آنها، بين خود و طرفمقابلتان قوانيني بگذاريد، بطور مثال، هيچ کدام از دو طرفنبايد در هنگام جاري ساختن اين کلمات به يکديگر بخندند ياايراد بگيرند و تمسخر کنند. مادامي که اين واژه ها از دهان بيرونمي آيد خيلي تحت اختيار نيستند و قابل اشتباه و در اين بين هر دو طرفبايد از اينکه مورد تمسخر ديگري قرار نميگيرند کاملا" مطمئنباشند.
6- آهسته قدم بر داريد.
نگران نباشيد، بکارگيري اين کلمات حتما" نبايد پشت سرهم و بي ايراد باشد. يکي از منابع واژه ها، به زبان آوردن همان مراحلرابطه جنسي است که دقيقا" در همان لحظات اتفاق مي افتد. هر عملي که دراين بين، براي طرفين ارضاء بخش است بايد به زبان بيايد و با اين کارمي توانند احساس رضايت خود را از هر صحنه و حتي تقاضاي تکرار دوباره يآن بيان کنند.
7- تمرين به روي لحن صدا و سرعت آن
براي بکارگيري موثر اين واژه ها، بايد بر چگونگيلحن صداي خود و سرعت آن و يا وقفه هاي لازم بين کلمات تمرين کنيد.توازن در سرعت اداي اين کلمات بسيار مهم است، نبايد بصورت مسلسل واراز دهان خارج شوند، بلکه بايد متنوع بيان شوند، بطور مثال با لحنملايم در صدا يا آهنگي نجواکنان و يا حتي گاهي اوقاتبالابردن تن صدا همراه باشد. مي توانيد لحن صداي خود را بصورت دستورييا خواهشانه تغيير دهيد و خيلي حالات ديگر در اين بين.
8- بگارگيري واژه ها توسط دو طرف
از آنجايي که بيشتر شما معمولا" براي اداي اين کلمات يک ناامني و ترسدر وجود خود احساس مي کنيد، اداي اين واژه ها را دو طرفه کنيد، شما بهغير از به زبان آوردن آنها، نياز به شنيدن معادل آن از زبان همسر خودنيز داريد. همزمان با هم اين کلامات را جاري کنيد و سعي کنيد تقريبا"همزمان نيز به آنها خاتمه دهيد، حتي در اين بين ممکن است از دهان همسرخود واژه هايي جديد تر ياد بگيريد که قبلا" نشنيده باشيد!
چطور مي توانيد در هنگام نزديکي با اداي اين واژه ها ، حسشهواني را بالا ببريد :
و حالا سوالي که در ذهن شما نقش بسته است اين است که چطور بايداز اين واژه ها جهت بالا بردن حس نزديکي استفاده کرد، در اينجا بهچند نکته براي اين امر اشاره شده است که با رعايت آنها، ادايآنها براي شما آسان تر مي شود. با بکارگيري صحيح و به موقع،متوجه تأثيرات مفيد و بسزاي آن در رابطه ي خود خواهيد شد و مي بينيدکه چطور حس عاطفي و تمايل نزديکي در هر دوي شما بالا مي رود.
شما نيز مي توانيد مانند خيلي از زوج هاي ديگر از اين واژهها براي بالا بردن حرارت جنسي خود استفاده کنيد. اجازه ندهيد که ترس وخجالت، شما را از داشتن يک نزديکي گرم و لذت بخش محروم سازد.
اولين گام اين است که در کمال آرامش، شما و همسرتان بنشينيد و درمورد اين که تمايل داريد از کدام واژه ها استفاه کنيد، به توافقبرسيد. روراست باشيد و خجالت نکشيد. با اين کار حدود يکديگر رابراي به زبان آوردن کلماتي مشخص مي کنيد که شايد برخي از آنها از نظريکي از طرفين خيلي قبيح باشد و در نتيجه نه تنها از آن حالت يخ بودندر مي آييد، بلکه از وقوع برخي از حالات و کلام ناخوشايند از نظر يکياز طرفين حين عمل نزديکي جلوگيري مي کنيد.
گام دوم: و حالا نوبت عملي کردن تمرين هاي کلامي است، به يادداشته باشيد که بايد آنقدر اين واژه ها را در آيينه با خود تمرين کردهباشيد که براحتي به هنگام نزديکي به زبان بيايد. خجالت نکشيدمطمئن باشيد که تمامي انسانها يک روي خبيث نيز دارند و حالا نوبتنمايش آن روي شما است.
گام سوم : حتي مي توانيد بدون داشتن لغات در ذهن خود، باتوصيف تک تک مراحل نزديکي از زبان خود و تعريف و تمجيد به نزديکي خودهيجان بيشتري ببخشيد. هر انساني از تعريف لذت مي برد و مايل است بداندکه شما در حين انجام مراحل نزديکي و صحنه هاي جديد و هيجان انگيزآن، چه احساسي داريد.
اين مقاله را جدي بگيريد، شايد منشائي براي اصلاح، افزايش و ياحتي تقويت حسي عميق در روابط جنسي شما باشد.

0

بیوگرافی آماندا سایفرد، بازیگر و خواننده آمریکایی (+تصاویر)