وقتي براي رفتن به يک ميهماني عجله داريد و شما هنوز آماده نيستيد وشوهرتان آه ميکشد يا به شما چشم غره ميرود، با خونسردي به کارتانادامه دهيد. لطفا از کارهاي غيرضروري صرفنظر کرده و از برخورد کردن باهمسرتان جدا خودداري کنيد.





همشهري: گاهي دقيقا کارهايي که در زندگي زناشويي انجامنميدهيد، براي بهترشدن زندگي کارساز هستند.

ممکن است رابطه شما با همسرتان رابطه بسيار خوبي باشد اما اگرمانند بسياري از زن و شوهرها، در اولويت قرار دادن هر چيز و هرکس و بياهميت جلوه دادن يکديگر، برايتان بسيار ساده است،نگران نباشيد، زيرا با هوشياري، به راحتي ميتوانيد به مسير اصليبازگرديد.گزارش زير به شما کمک ميکند تا زندگي بهتريداشته باشيد.

هنگامي که همسرتان براي سومين هفته متوالي نشتي شير آب را تعميرنکرد، شما شکايت او را پيش بهترين دوست خود ميکنيد. يا اتفاقامادر شوهرتان اظهار ميکند: چرا تو و بن هميشه در مورد برنامهريزيبراي تعطيلات با هم مشاجره ميکنيد؟ و در اينجاست که متوجه ميشويدهمسرتان شکايت کرده است.

مشکل چيست؟ بعضي وقتها بيان احساسات نه تنها بسيار خوب، حتي لازمو ضروري است اما عيبجويي کردن باعث ايجاد ميزان بسيار زيادي انرژيمنفي ميشود. آيا دوست داريد همه فکر کنند که زندگي زناشويي شمايک فاجعه است؟ به چيزهايي که دوست نداريد از ياد ببريد وآنچه سبب پيوند شما در نخستين ديدارتان شد، فکر کنيد.

0

ساختمان آلت جنسی زنانه