تغذيه مناسب براي داشتن رابطه جنسي بهتر




براي اينکه اعصابتان را آرام کنيد،با يک بشقاب تخم مرغ در صبح سعيکنيد همه چيز را آسان بگيريد.
مقاله اي که پيش روي شماست براساس اين نظريه است که الف) مردهاغذاهايي را دوست دارند ب) مردها روابط جنسي را نيز دوستدارند. ج) پس،خوردن چيزهايي که رابطه جنسيتان را بهتر ميکند برايتان مهم نيست؟ اگر موافقيد چاقو وچنگالتان را تيز کنيد.با کمک گرفتن از متخصصين تغذيه ومطالعات اخير، 10 تا از بهترين غذاهايي که در داشتن روابط جنسي بهتردر هر سن و در هر مرحله از زندگي به شما کمک مي کند را معرفي ميکنيم.
اليزابت وارد يک متخصص تغذيه مي گويد:اگر مشکلاتي درخونرساني بدنتان داريد،اگر دچار مشکلي مي شويد که مانعتوليد اسپرم هاي بالايي مي شود باچند تغيير ساده در رژيمتانمي توانيد اين شرايط را تسکين دهيد.
تخم مرغ
فايده: با خوردن تخم مرغ تحريک پذيري پسرها کمتر ميشود.
براي اينکه اعصابتان را آرام کنيد،با يک بشقاب تخم مرغ در صبح سعيکنيد همه چيز را آسان بگيريد. املت،آب پز،يا تخممرغ جوشيده يک منبع خوب ويتامين ب مي باشند و همچنين يک مادهغذايي کليدي و اصلي براي داشتن رابطه جنسي پرهيجان و عاري ازاسترس مي باشد.
دکتر ياول لاچنس رئيس انستيتو تغذيه دانشگاه روتجرز ميگويد:هر زماني که احساس اضطراب،و استرس کرديد ويتامين ب اولينچيزي است که در بدنتان به اتمام رسيده و به آن نياز دارد.ويتامينب شما را از استرس دور مي کند،به شما کمک مي کند تا در هنگامرابطه جنسي آرام باشيد و احساس خشم و عصبانيت را کاهش داده ودرجلوگيري از انزال زودرس کمک مي کند.
کرفس
فايده:....
کرفس خوراکي چسبناکي است که مزه اي شبيه آب دارد اما مي تواندرابطه جنسي شما را بهبود بخشد.هر ساقه کرفس حاوي اندرواستنون واندرواستنول مي باشد،اين دو،دو ماده شيميايي هستند که به شما در جلبکردن نظر خانم ها کمک مي کند.(نگران نباشيد. اين استروئيد بااستروئيد اندرواستنديون متفاوت است) وقتي شما يک ساقه کرفس را مي جويدشما اندرواستنون و بوي اندرواستنول را درون دهانتان آزاد مي کنيد.سپس آنها از پشت حلق شما به سمت بينيتان به گردش درمي آيند.فرمون(ماده شيميايي بودار) تحريک هاي بدنتان را بالا مي برد وباعث مي شود تا سيگنالهاي خوش بو کننده را به بدنتان بفرستد.دفعهبعد حتما کرفس را امتحان کنيد.دکتر هيرش معتقد است که فرمون ها فوراتاثير مي گيرد پس بايد به خانمهايي که پيرامونتانهستند توجه کنيد که بي درنگ جذب شما مي شوند.آيا تابه حال کرفسرا از غذايتان حذف کرده ايد؟ کرفس يک غذاي کم کالري،با فيبر بالا استپس مي توانيد هرآنچه که مي خواهيد از آن بخوريد.پشيمان نمي شويد.
بستني وانيلي
فايده: مي توانيد تا جايي که مي شود از آن بخوريد.
بستني داراي سطح بالايي از کلسيم و فسفر است،کلسيم و فسفر دو ماده ايهستند که انرژي ماهيچه هايتان را تامين مي کند و تمايلات جنسيشما را بالا مي برد.
سارا بروور مولف کتاب "محرکهاي جنسي خود را افزايش دهيد" معتقد است کهکلسيم (200 ميلي گرم در يک کاسه) لذت جنسيتان را تقويت مي کندزيرا ماهيچه هايي که کنترل کننده انزال است برايگرفتگي و انقباض به کلسيم احتياج دارد.فقط بستني از نوعوانيلي آن را انتخاب کنيد. يک مطالعه که بر روي درمانهاي چشايي وبويايي در شيکاگو و موسسه تحقيقات علمي انجام شد نشان داد کهزماني که مردها بوي وانيل را استشمام مي کنند،آنها را درحالت ريلکسقرار مي دهد،و باعث کاهش اضطراب و بروز احساساتشان مي شود.
آجيل
مصرف سيگار،آلودگي هوا،و آلودگيهاي ديگر در هوامي توانند باعث تخريب اسپرم آقايان شود و دي ان اي داخل سلولهايتان را دگرگون کرده و خطر توليد مثل را افزايش دهد.برايجنگيدن با اين آلاينده ها چه بايد کرد؟ از آجيل استفادهکنيد.آجيل هاي برزيلي يک منبع غني از سلنيوم هستند. سلنيومماده يمعدنياست که به سالم نگه داشتن اسپرم ها کمک مي کند وهمچنين به شناور شدن آلاينده ها کمک مي کند.وقتي محققان در ايالتکينگدم متوجه مشکلات باروري مردان شدند، جذب سلنيوم آنها راافزايش دادند، درنتيجه سلولهايشان به شدت بارور شدند و همچنينسلولهاي بادوام تري به دست آوردند. کيت آيوب سخنگوي موسسه رژيمآمريکا مي گويد: آجيل همچنين يک منبع غني ازويتامين اي است، يک آنتي اکسيداني که از سلولهاي اسپرم درمقابلآسيب هاي راديکال آزد محافظت مي کند.
جگر
فايده: تعداد اسپرم ها را افزايش مي دهد.
مقدار کمي از جگر منبع سرشاري از ويتامين آ است که براي افزايشقدرت باروري مفيد مي باشد. مطالعات نشان مي دهند که مرداني که روزانهبه مقدار فراواني ويتامين آ مصرف مي کنند تعداد اسپرم هايشانبالاتر و روابط جنسي بهتري نسبت بهکسانيکه ويتامين آ مصرف نمي کننددارند.زماني که ويتامين آ بدن کم مي شود توليد اسپرم هم به طورچشمگيري کاهش مييابد.جگر نيز يک منبع غني از روي است.بدن 5 ميليگرم روي دفع مي کند (يک سوم نياز روزانه تان).بنابراين آخر هفته بدنتان روي را ذخيره کرده است.
هلو
پرتقال يک منبع عالي ويتامين ث است اما هلوي يخ زده انتخاب بهترياست.اگر شما به دنبال اين هستيد که کاستي هاي بدنتان را جبرانکنيد اين بسيار حائز اهيمت است.يک متخصص تغذيه در فيلادلفيا ميگويد:مرداني که به مقدار کافي ويتامين ث دريافت نمي کننداسپرم هايي با کيفيت پايين توليد مي کنند.
محققان دانشگاه تگزاس دريافتند که مرداني که حداقل 200ميليگرم ويتامين ث به صورت روزانه مصرف مي کنند اسپرهايبيشتري توليد مي کنند تا افرادي که ويتامين ث کمتري مصرف مي کنند.رئيسمرکز طب باروري مردان معتقد است که ويتامين ث همچنين از انبوهشدن اسپرم ها جلوگيري مي کند.يک بسته تکه هاي هلوي يخ زدهفريز شده ويتامين ث بيشتري نسبت به هلوي تازه دارد.آنها را يه شير وغلات صبحانه تان اضافه کنيد.يک فنجان ميوه دوبرابر بيشتر از نيازروزانه تان ويتامين ث دارد.
بلوبري
فايده: باعث نعوظ مي شود.
وياگرا را فراموش کنيد.کپسولهاي آبي طبيعي که براي توانجنسي مفيد است ممکن است بيشترين کار را براي شما انجامدهد.پروفسور علم تغذيه در دانشگاه مين مي گويد:بلوبرييکي از بهترين غذاهاي مخصوص مردان مسن داراي مشکل نعوظ است. آنها بهشکل فيبرهاي حلال ذخيره شده و قبل از اينکه کلسترول منقطع و شکسته شوديا جذب شده و در طول ديواره سرخگرها ته نشين شود به وارد شدنکلسترول اضافي به دستگاه گوارش کمک مي کند تا سريعتر دفعشود.همچنين غني از مواديست که به استراحت مجراي خونتان کمک ميکند و گردش خون را بهبود مي بخشد. مزاياي کلسترول پايين وجريان خون چيست؟ هرچه سن مردان بالا مي رود و جريان خونشانبيشترشود نعوظ بيشتري هم خواهند داشت. پروفسور علم تغذيهدانشگاه براي داشتن توان جنسي بالاتر و عملکرد بهتر خوردن بلوبريرا به مقدار 3 يا 4 بار در هفته توصيه مي کند.
صبحانه داراي غلات
آيا براي داشتن رابطه جنسي بي حوصله و خسته هستيد؟
صبحانه تان را چک کنيد و مطمئن شويد که موادي را مي خوريد کهداراي تيامين و ريبوفلاوين باشد. هر دو اين ويتامين به شما کمک مي کندتا انرژيتان را به طور موثر به کار بگيريد بنابراين با خوردن اينويتامين ها در هنگام تماشاي تلويزيون از خوابيدن امتناع ميکنيد.اين دو ويتامين همچنين براي سيستم عصبي بسيار اساسي و حياتياست تا به طور مناسب عمل کند.عملکرد بهتر اعصاب به معني تحريک و لذتبيشتر هنگام روابط جنسي است.هر چقدر سنتان بالا ميرود،بدنتان براي جذب ويتامين ها که به نحوه عملکرد سيستم عصبيتان کمکمي کند زمان زيادتري لازم دارد.بنابراين لازم است که شما نيرو وانرژيتان را افزايش دهيد.نان ها و غلات منبع خوبي از نياسينهستند،نياسين يک ويتاميني که براي ترشح هيستامين ضروري است و يک مادهشيميايي است که بدنتان براي رها کردن لذت جنسي به آن نيازدارد.
گوشت کبابي
زماني که شما به مدت يک يا دو دهه با شخصي به سر مي بريد کم کم جذابيتها کاهش مي يابد.
روش ساده اي که روابط جنسي را بهبود مي بخشد چيست؟ گوشتکبابي و مقداري گوشت راسته گوسفند بخوريد.پروتئينموجود در گوشت سطح دوپامين و نور آدرنالين را بالا مي برد.دوپامين و نور آدرنالين دو ماده شيميايي در مغز هستند که حساسيتحين روابط جنسي را بالا مي برد.استيک همچنين از روي سرشاراست،روي يک ماده معدني است که تمايلات جنسي را با کاهش توليد هورمونيبه نام پرولاکتين بالا مي برد و با تحريک مداخله مي کند.و بهتراز همه خوردن گوشت قرمز است که به بالا بردن تستوسترون)هورمونجنسي مردانه( کمک ميکند درحالي که توليد هورمون جنسي متصل بهگلوبولين را محدود مي کند. يک ماده اي که از گردش خون آلتتناسلي جلوگيري کرده و توان جنسي مردانه را کاهش مي دهد.
شکلات
فايده: مصرف طولاني مدت آن شما را به يک شخص حساس تبديل مي کند
بعد از خوردن استيک عصرها را با خوردن شکلات قهوه اي سپريکنيد.کاکائوي موجود در شکلات شامل متيلکسانتين است، متيلکسانتين يکماده محرکي است که حساسيت بدن را بالا ميبرد.شکلات همچنين شاملفنيلتيلامين است، يک ماده شيميايي که به مقدار بالايي تحريک کنندهاست.وارد مي گويد: براي بسياري از افراد،احساس،شبيه شور و هيجانداشتن هنگام تجربه اولين عشقشان است.
دنياي سلامت

0

بیوگرافی کشتی کج کار معروف ( آندرتیکر )